Σε λογική

Το καλοκαίρι πλησιάζει και νέα προϊόντα βρίσκουν θέση στα ράφια της μικρής λιανικής. Οι πρώτοι τουρίστες έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους στην Αθήνα και τους παραθαλάσσιους προορισμούς, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες να καλούνται να αξιοποιήσουν σωστά την αυξημένη κίνηση, «τονώνοντας» το τζίρο τους.

Αρκετές είναι οι κατηγορίες προϊόντων που αναζητούν οι καταναλωτές αυτό το διάστημα. Αρχικά, οι υψηλές θερμοκρασίες απαιτούν ενίσχυση στους κωδικούς ψυγείου που μπορούν να προσφέρουν μια τονωτική ένεση δροσιάς, όπως οι χυμοί, τα αναψυκτικά, το παγωμένο τσάι ή το νερό. Τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη, αλλά και τα βιταμινούχα θεωρούνται απαραίτητα, ειδικά αν ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής απευθύνεται και σε τουρίστες από το εξωτερικό.

Παράλληλα, τα προϊόντα που συνδέονται με τις πρώτες εξορμήσεις στην παραλία αποτελούν επίσης καλή «επένδυση» αυτή την περίοδο. Αρκετά είναι τα καταστήματα που δημιουργούν μια «γωνιά» με αντηλιακά και παιχνίδια θαλάσσης για το παιδικό καταναλωτικό κοινό ή ενισχύουν τα ράφια με παραδοσιακά προϊόντα που επιθυμούν να δοκιμάσουν οι τουρίστες κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. 

Τέλος, τα παγωτά αποτελούν μια κατηγορία που το καλοκαίρι κατέχει ξεχωριστή θέση για τη μικρή λιανική. Δεδομένου του γεγονότος ότι οι προτιμήσεις αλλάζουν, σε κάθε ψυγείο πρέπει να υπάρχουν προτάσεις για τους ακόλουθους της vegan διατροφής. Τα vegan παγωτά έχουν αυξηθεί άλλωστε τον τελευταίο καιρό, με κορυφαία brand όπως η ΕΒΓΑ να λανσάρουν σχετικούς κωδικούς.