Το κανάλι της μικρής λιανικής είναι ίσως το σημαντικότερο για τις πωλήσεις της μπύρας, παρά το γεγονός ότι ο κορονοϊός ευνόησε σε μεγάλο βαθμό τις μαζικές αγορές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Όπως δείχνουν και πρόσφατα στοιχεία, από τις συνολικές πωλήσεις της ζεστής αγοράς, το 36% περίπου προέρχεται από τα μικρά σημεία λιανικής πώλησης, όπου, αν συνυπολογιστούν και τα «αχαρτογράφητα» καταστήματα, το ποσοστό μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει το 50%. Οι επισκέπτες των μίνι μάρκετ μάλιστα που αγοράζουν συστηματικά μπύρες, συνήθως είναι νεότεροι σε ηλικία (έως 35 ετών), με βασικά κριτήρια επιλογής αγοράς την εγγύτητα της τοποθεσίας του σημείου και την «κατάλληλη θερμοκρασία» του προϊόντος. Η σωστή θερμοκρασία της μπύρας, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, αποτελεί το «κλειδί» για την αύξηση των πωλήσεων στη μικρή λιανική. Η πλειοψηφία των καταναλωτών αγοράζει τα συγκεκριμένα προϊόντα από τα μικρά σημεία για άμεση κατανάλωση, γι’ αυτό δεν επιθυμεί να τα τοποθετήσει για ώρες στο ψυγείο μέχρι να παγώσουν. Βασικός στόχος είναι να καταναλώσει άμεσα τους εν λόγω κωδικούς είτε με φίλους είτε με την οικογένεια, επιβεβαιώνοντας για άλλη μία φορά ότι η μπύρα είναι το κατεξοχήν ποτό της παρέας και συντροφικότητας των ενηλίκων, που φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά και εν μέσω πανδημίας.