Ιδιαίτερη έμφαση στη συσκευασία δίνουν οι βιομηχανίες τροφίμων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, προκειμένου να ξεχωρίσουν τα προϊόντα τους στο ράφι και να καταλήξουν στο καλάθι του καταναλωτή. Το τελευταίο διάστημα πλήθος προϊόντων έχουν κυκλοφορήσει με ανανεωμένη εμφάνιση μοντέρνου σχεδιασμού, ενώ αρκετές είναι οι εταιρείες που προωθούν λύσεις πιο φιλικές για το περιβάλλον.

Πρόσφατα μάλιστα το γνωστό ψωμί για τοστ της Elbisco Κρίς Κρίς κυκλοφόρησε στα καταστήματα πώλησης τροφίμων σε νέες συσκευασίες. Πρόκειται για τους κωδικούς Κρίς Κρίς Κλασικό, Σταρένιο με σίκαλη και πολύσπορο, που άλλαξαν εμφάνιση διατηρώντας όμως την ίδια συνταγή. Σε νέες συσκευασίες κυκλοφόρησαν και οι μπουκιές «Λήμνος», μια σειρά παξιμαδιών που είναι διαθέσιμη στην αγορά από την οικογένεια Ποριάζη. Πρόκειται για τους κωδικούς Κριθαρένιες μπουκιές από 100% Κριθάρια Λήμνου τοπικής ποικιλίας “Παναγιά”, Μπουκιές ολικής άλεσης σιταρένιες με σιταρένιο αλεύρι ολικής άλεσης 85%, προζύμι, μαγιά και αλάτι και Σιταρένιες μπουκιές με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι. Παράλληλα,  η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ έχει λανσάρει το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, σε φιάλες που περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET). Η «πράσινη» σειρά φιαλών με 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET) ονομάζεται ‘‘ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN’’, με τους κωδικούς της σειράς ΖΑΓΟΡΙ MINI 330ml, ΖΑΓΟΡΙ ATHLETIC 750ml και ΖΑΓΟΡΙ 750ml να έχουν πάρει θέση ήδη σε σούπερ και μίνι μάρκετ. Για συσκευασίες με λιγότερο πλαστικό έχουν δεσμευτεί κι άλλες εταιρείες τροφίμων όπως η Όλυμπος, η Φάρμα Κουκάκη, ενώ η Nestle Ελλάς, ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της μητρικής, στοχεύει να καταστήσει όλες τις συσκευασίες της πλήρως ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες έως το 2025.