Με σνακς

Με σνακς «τη βγάζουν» οι σύγχρονοι καταναλωτές. 

Παγκόσμια έκθεση για την αγορά των σνακς και τη συμπεριφορά των σύγχρονων καταναλωτών παρουσίασε η εταιρεία Mondelēz International, που αντικατοπτρίζει τις σύγχρονες τάσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Πιο συγκεκριμένα, η έκθεση καταλήγει στα ακόλουθα συμπεράσματα:

Για τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, ο ρόλος που διαδραματίζει η διατροφή στην υγεία είναι ολοένα πιο σημαντικός.

  1. Για περισσότερα από 8 στα 10 άτομα, η ευκολία (87%) και η ποιότητα (85%) είναι οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή σνακ.
  2. Το 80% των καταναλωτών αναζητούν υγιή, ισορροπημένα σνακς.
  3. Το 71% των ενηλίκων λέει ότι τα σνακς τους βοηθά να ελέγχουν την πείνα τους και να διαχειρίζονται τις θερμίδες όλη την ημέρα.

Ωστόσο, οι στιγμές απόλαυσης εξακολουθούν να έχουν σημαντική θέση στην καθημερινότητα.

Τα σνακς είναι κάτι πολύ περισσότερο από απλό τρόφιμο.

Η κατανάλωση ενός σνακ είναι ένας βασικός τρόπος για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να συνδεθούν με την τοπική κουλτούρα τους και να μοιραστούν την αίσθηση της ταυτότητάς τους με τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες ανήκουν και τις οικογένειές τους.

  1. 7 στους 10 ενήλικες προσπαθούν να μοιραστούν τα αγαπημένα σνακ της παιδικής τους ηλικίας με άλλους (70%).
  2. Σε όλο τον κόσμο, περισσότεροι από 8 στους 10 γονείς χρησιμοποιούν έναν κοινό χρόνο απόλαυσης ενός σνακ ως ένα μικρό τρόπο σύνδεσης με τα παιδιά τους (82%).
  3. Το 76% των γονέων «μεταφέρουν» στα παιδιά τους πρακτικές που ακολουθούν στην κατανάλωση των σνακς.
  4. Περισσότεροι από 3 στους 4 γονείς (78%) λένε τα σνακ που επιλέγουν για τα παιδιά τους αντανακλούν ποιοι είναι ως γονείς.