Στα ελληνικά προϊόντα επενδύουν τα σούπερ μάρκετ

Τη στιγμή που ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών κρατά πλέον μικρότερο καλάθι σε σούπερ και μίνι μάρκετ, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν τη δυναμική τους πορεία, σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana. Συγκεκριμένα, το μερίδιο των PL σε αξία το δεκάμηνο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου, συμπεριλαμβανομένων και των πωλήσεων της Lidl Hellas, διαμορφώθηκε στο 26,2% από 25,7% το αντίστοιχο διάστημα του 2022, με τον ρυθμό ανάπτυξης να είναι 11,9%.

Tην ίδια ώρα στα επώνυμα προϊόντα ο ρυθμός ανάπτυξης είναι 8,7%. Στα τρόφιμα μάλιστα, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι ελαφρώς υψηλότερο στο 26,7% από 26,3% το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Στην κατηγορία των ειδών ατομικής υγιεινής και ομορφιάς το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι 20,9% ενώ στην κατηγορία των ειδών νοικοκυριού φτάνει το 25,7%.