«Άνοιγμα» στον τομέα του franchise για την εταιρεία Metro

Με 3 Gold, 2 Silver και 2 Bronze βραβεία, τα METRO Cash & Carry ξεχώρισαν στα Loyalty Awards 2023. Συγκεκριμένα, τα βραβεία που απέσπασε η εταιρεία ήταν οι εξής:
• Gold βραβείο στην κατηγορία «Best B2B Initiative» για το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης HO.RE.CA. «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry».
• Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in E-commerce» για το eshop METRO Cash & Carry την πιο ολοκληρωμένη e-εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
• Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Omnichannel» για το eshop METRO Cash & Carry και την 360ο εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
• Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Gamification» για το «Focus Bonus», το πρόγραμμα που γίνεται παιχνίδι στα μάτια του πελάτη.
• Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of CRM» για το eshop METRO Cash & Carry, ο πελάτης στο επίκεντρο της πιστότητας και του performance.
• Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Social Media» για το «Πετυχαίνουμε Μαζί», το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης που γίνεται on demand.
• Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign / Contest» για το πρόγραμμα «Άγιος Βασίλης μόνο για επαγγελματίες» στο eshop METRO Cash & Carry.
Τα βραβεία αυτά ενθαρρύνουν και αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry, για τη δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων, πάντα προς όφελος των επαγγελματιών πελατών και συνεργατών τους.