Τις δικές τους λύσεις για την ανάδειξη των προϊόντων τους καλούνται να βρουν τα καταστήματα της μικρής λιανικής, για να ανταπεξέλθουν στη δύσκολη οικονομική συγκυρία, αλλά και τις ανταγωνιστικές συνθήκες της αγοράς.

Ο ανταγωνισμός στη μικρή λιανική έχει αυξηθεί… επικίνδυνα τα τελευταία χρόνια, καθώς στην αγορά έχουν εισέλθει πια και τα μεγάλα σούπερ μάρκετ, με μικρά καταστήματα γειτονιάς, αλλά και «αλυσίδες» μίνι μάρκετ, με πολλά σημεία ειδικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Διαθέτοντας μάλιστα γνωστά brand και τη δυνατότητα να διαφημιστούν σε πανελλαδικό επίπεδο, κάνουν πιο δύσκολη την προσπάθεια των επαγγελματιών του κλάδου, να ανταγωνιστούν για την προσέλκυση πελατών στα μικρά και συνήθως οικογενειακά τους καταστήματα.

Την ίδια ώρα, η τεχνολογία και η νέα γενιά καταναλωτών έχει αλλάξει τα δεδομένα στις αγορές από τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, καλώντας ουσιαστικά στην εξέλιξη των καταστημάτων και των πωλήσεων, αν θέλουν να «επιβιώσουν» σε βάθος χρόνου. Ο εκσυγχρονισμός θα είναι «κλειδί» για το μέλλον της μικρής λιανικής, όπως και η ανάδειξη των καταστημάτων και των προϊόντων.

Τα displays προϊόντων μπορεί λοιπόν να είναι μία σημαντική λύση και για τη μικρή λιανική. Πρόκειται για έναν από τους βασικούς τρόπους μάρκετινγκ για τα σούπερ και μίνι μάρκετ, για αυτό και μεγάλες εταιρείες προϊόντων, συχνά τα παρέχουν δωρεάν, για την καλύτερη ανάδειξη των προϊόντων τους. Το ίδιο θα πρέπει να κάνουν όμως και οι ίδιοι οι επαγγελματίες, καθώς οι προθήκες προϊόντων σε ένα κατάστημα «κερδίζουν» το μάτι του καταναλωτή και ευνοούν τις παρορμητικές αγορές. Ειδικά στα προϊόντα on-the-go, τα οποία αναπτύσσονται με πολύ γοργούς ρυθμούς και με κύριο κανάλι πώλησης τα μίνι μάρκετ, ένα ιδιαίτερο dispay μπορεί να κάνει τη διαφορά και να αυξήσει κατακόρυφα τις πωλήσεις κωδικών της εν λόγω κατηγορίας. Είναι έτσι ένα εύκολος τρόπο μάρκετινγκ των on-the-go προϊόντων, με μικρό κόστος.