Μόλις 3 στους 10 Έλληνες θα πραγματοποιήσουν φέτος περισσότερες αγορές σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια κατά την εορταστική περίοδο σε σούπερ, μίνι μάρκετ και καταστήματα λιανικού εμπορίου, ενώ 4 στους 10 σκοπεύουν να αφήσουν τα ψώνια τους μέχρι την τελευταία στιγμή έτσι ώστε να επωφεληθούν από πιθανές εκπτώσεις.

Ταυτόχρονα, το 60% των Ελλήνων φαίνεται ότι δεν πρόκειται να πτοηθεί από τις δυσμενείς συνθήκες πραγματοποιώντας κανονικά τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια, αλλά σχεδόν οι μισοί θα μειώσουν το διαθέσιμο τους budget τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο ή περισσότερο λόγω οικονομικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία COVID-19.  Αυτά προκύπτουν από έρευνα της εταιρείας ψηφιακής ασφάλειας, Kaspersky. Σε ό,τι αφορά στο κοινωνικό πρόσημο των φετινών, εορταστικών αγορών, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, σχεδόν 1 στους 3 δήλωσε πως  θα πραγματοποιήσει την πλειονότητα των χριστουγεννιάτικων του αγορών σε μικρότερα καταστήματα φέτος για να υποστηρίξει τις τοπικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ακόμη μία πτυχή που φαίνεται να επηρεάζεται από τις καταστάσεις, είναι η φύση των αγορών, καθώς 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τα εορταστικά τους ψώνια, εφόσον βέβαια κάτι τέτοιο δεν αποτελέσει μονόδρομο λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας. Η συνθήκη αυτή, όπως σημειώνεται, εγείρει και μία ανάγκη για περισσότερη προσοχή απέναντι σε προσπάθειες διαδικτυακής εξαπάτησης και ηλεκτρονικών επιθέσεων από ψηφιακούς εγκληματίες.