Η μικρή λιανική βρέθηκε στο επίκεντρο του 2ου Convenience Retailing Conference

Η μικρή λιανική βρέθηκε στο επίκεντρο του 2ου Convenience Retailing Conference. 

Η μικρή λιανική βρέθηκε στο επίκεντρο του 2ου Convenience Retailing ConferenceΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε το δεύτερο συνέδριο  Convenience Retailing Conference, που στοχεύει να βοηθήσει τους επαγγελματίες που αναζητούν νέες ιδέες για την ανάπτυξη των μικρών καταστημάτων ή δικτύων λιανικής πώλησης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και τη μετατροπή τους σε σημεία αναφοράς για τη γρήγορη, αλλά υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Η μικρή λιανική βρέθηκε στο επίκεντρο του 2ου Convenience Retailing Conference

Το συνέδριο εστίασε στις επιχειρήσεις λιανεμπορίου τροφίμων και στους προμηθευτές ταχυκίνητων προϊόντων και υπηρεσιών, που δραστηριοποιούνται στη μικρή λιανική, καθώς και στο σύνολο όσων ενδιαφέρονται για τις εξελίξεις στον κλάδο (ιδιοκτήτες και στελέχη της ανώτερης διοίκησης επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, αλυσίδων convenience stores, trade marketing managers, marketing managers, sales managers, στελέχη εταιρειών ερευνών κλπ).

Η μικρή λιανική βρέθηκε στο επίκεντρο του 2ου Convenience Retailing Conference

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου υπήρξαν δύο πάνελ διαλόγου με τους κορυφαίους «παίκτες» στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ, ενώ ειδικές παρουσιάσεις έκαναν -μεταξύ άλλων- ως ομιλητές, η Όλγα Ζαροκανέλλου από την Coca Cola 3Ε, ο Μηνάς Καρύδης της ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα, ο Στέφανος Κομνηνός της Netrino, ο Βασίλης Μπεγκλής της Agrino, η Δήμητρα Παππά της Mondelez Hellas και ο Σταμάτης Ανδριανόπουλος, ιδρυτικό μέλος, Supply Chain Institute.

Οι θεματικές ενότητες του συνεδρίου αφορούσαν τα εξής:

  • Νέα μοντέλα καταστήματος
  • Νέες κατευθύνσεις στη διαμόρφωση και διαρρύθμιση εσωτερικών χώρων
  • Μάρκετινγκ και προώθηση πωλήσεων
  • Αποτελεσματική διαχείριση κατηγοριών στο πλαίσιο των περιορισμών του χώρου ενός μικρού σημείου πώλησης, με την αξιοποίηση νέων εργαλείων category management, αλλά και των δεδομένων της έρευνας καταναλωτικών και αγοραστικών συνηθειών
  • Logistics, διαχείριση αποθήκης και αναπλήρωση ραφιών
  • Νέες τεχνολογίες
  • Ιδέες από διεθνείς πρακτικές-νέα καταστήματα.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία για δεύτερη φορά και άπαντες έδωσαν… ραντεβού για την επόμενη χρονιά, ενώ περισσότερα για τις παρουσιάσεις που έγιναν στο 2ο Convenience Retailing Conference, θα έχετε τη δυνατότητα να διαβάσετε και στο επόμενο τεύχος του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική.