Τα καταστήματα «γειτονιάς» στήριξε το 62% των Ελλήνων

Για τους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ, τα περιθώρια κέρδους έχουν αρχίσει να στενεύουν από τότε που οι μεγάλες αλυσίδες επεκτάθηκαν στις γειτονιές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η επίτευξη μεγαλύτερου όγκου πωλήσεων είναι απαραίτητη για την επιβίωσή τους. Σε μια άκρως ανταγωνιστική βιομηχανία, ένα μεγάλο μέρος της «μάχης» έγκειται στο να καταφέρει ο επαγγελματίας να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στην πόρτα του.

Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής συχνά αναζητήσουν δημιουργικούς, αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσουν τις πωλήσεις με συνέπεια. Το κρισιμότερο είναι ότι αυτές οι προσεγγίσεις πρέπει επίσης να είναι οικονομικά αποδοτικές, καθώς τα στενά περιθώρια δεν αφήνουν πολύ χώρο για κερδοφορία.

Οι καλοκαιρινοί μήνες, ωστόσο, προσφέρουν στους λιανέμπορους μοναδικές ευκαιρίες να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες, να αυξήσουν την προσέλευση και, τελικά, να πωλήσουν περισσότερα προϊόντα. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις μπίρας στα καταστήματα, αυξάνονται αισθητά την περίοδο των υψηλών θερμοκρασιών. Παρομοίως, τα αναψυκτικά, τα νερά, τα παγωμένα ροφήματα βλέπουν επίσης αύξηση κατά τους θερινούς μήνες. Μια μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, που «ξεφεύγει» από τα βασικά, θα μπορούσε να κάνει όντως τη διαφορά, ιδιαίτερα στην περίπτωση που προσφέρεται σε ανταγωνιστικές τιμές. Μια ακόμα κατηγορία που θα μπορούσε να αποτελέσει πόλο έλξης είναι αυτή των καλοκαιρινών snacks. Η ζήτηση για ανάλαφρα γεύματα είναι ενισχυμένη αυτή την περίοδο, αφού αρκετοί είναι οι καταναλωτές που αναζητούν έτοιμες προτάσεις που θα τους συνοδεύσουν στη δουλειά, στη θάλασσα ή την απογευματινή βόλτα.

Παράλληλα, τα μίνι μάρκετ που βρίσκονται σε παραθαλάσσιους προορισμούς μπορούν να επενδύσουν σε είδη παραλίας (π.χ. ψάθες, αντηλιακά, μάσκες κ.λ.π.) και εντομοαπωθητικά προϊόντα.