Απολύθηκε η Διευθύντρια των My Market

Μια νέα υπηρεσία εγκαινιάζει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market, η οποία απευθύνεται κυρίως στους καταναλωτές που δυσκολεύονται να προγραμματίσουν τις επισκέψεις τους σε φυσικά κατάστημα ή να προχωρήσουν σε προγραμματισμένη παράδοση από το eshop.

Πρόκειται για την υπηρεσία Speedy που προσφέρει τη δυνατότητα της παράδοσης μέσα στην επόμενη ώρα από τη στιγμή της παραγγελίας, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση για γρήγορη διανομή. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας:

-Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στην επιλογή προϊόντων. Παραδίδονται όλα τα ζυγιζόμενα είδη (φρέσκα φρούτα, λαχανικά, προϊόντα κοπής σε κρέας, κοτόπουλο, τυριά, αλλαντικά).
-Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στα είδη προσφορών. Ο πελάτης επιλέγει όλες τις διαθέσιμες προσφορές των φυσικών καταστημάτων (εκπτώσεις τύπου 1+1 δώρο, 2+1 δώρο)
-Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στα web-only προϊόντα, όπως οι μεγάλες συσκευασίες βρεφικών πανών.
-Προσφέρεται πρόσβαση σε όλο το κωδικολόγιο του eshop (15.000 προϊόντα).
-Διατηρείται η επιλογή των ειδικών σημειώσεων-σχολίων των πελατών αν έχουν κάποια προτίμηση σχετικά τα ψώνια τους (π.χ. αν θέλουν ώριμες τομάτες ή λεπτοκομμένες φέτες γαλοπούλας).
-Προσφέρεται δυνατότητα παραγγελίας μέχρι 25 κωδικών χωρίς περιορισμό στην ποσότητα ανά κωδικό.
-Παρέχεται απευθείας ενημέρωση για τη δρομολόγηση με Live Tracking της παραγγελίας. Ο πελάτης παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο σε ποιο στάδιο, αλλά και που βρίσκεται η παραγγελία του από την στιγμή που φεύγει ο διανομέας από το κατάστημα.
-Η σταθερή χρέωση μεταφορικών είναι 3€, χωρίς ελάχιστο όριο παραγγελίας και χωρίς περιορισμό στην χιλιομετρική απόσταση.