Κρι Κρι: Αύξηση πωλήσεων σε παγωτά και γιαούρτι

Νέα προϊόντα Κρι Κρι με μπισκότα Παπαδοπούλου. 

Με όχημα την ελληνικότητα, τα παγωτά της Κρι Κρι παρουσίασαν επιτυχημένα αποτελέσματα το 2018 με αύξηση πωλήσεων σε αξία κατά 10% στην Ελλάδα και 63% στις εξαγωγές.

Το ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της Κρι Κρι, που αποτελεί θεσμό, ολοκληρώθηκε με επιτυχία, καθώς συνεργάτες και αντιπρόσωποι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό συγκεντρώθηκαν για να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα, τις νέες δράσεις και τα λανσαρίσματα της Κρι Κρι για τη νέα χρονιά.

Την αυλαία του Συνεδρίου άνοιξε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσινάβος, ο οποίος έδωσε τον παλμό δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ξεκινήσαμε την πορεία της εταιρείας το 1954 και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, «Με χρώμα ελληνικό γράφουμε το μέλλον». Η Κρι Κρι είναι η μοναδική εταιρεία τυποποιημένου παγωτού με πανελλαδική διανομή, απασχολώντας πάνω από 450 εργαζομένους. Τα παγωτά Κρι Κρι έχουν εδραιωθεί ως η δεύτερη σε προτίμηση μάρκα παγωτού στην Ελλάδα, με μερίδιο σε όγκο 15,4%. Η Κρι Κρι αύξησε τις πωλήσεις στο παγωτό κατά 10% το 2018, με 1.000 νέα σημεία πώλησης, και συνεχίζουμε!».

Παράλληλα, στο Συνέδριο παρουσιάστηκε η ανοδική πορεία της εταιρείας, δηλώνοντας αύξηση πωλήσεων για το 2018 κατά 20% και επιπλέον 42% αύξηση στις εξαγωγές. Από το 2013, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 60 εκατ. ευρώ.  Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί ότι η Κρι Κρι από το 2013 έχει αποδώσει συνολικά 33 εκατ. € στο ελληνικό δημόσιο και 40 εκατ.€ σε μισθούς.

Τέλος, οι παρευρισκόμενοι στο συνέδριο είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα λανσαρίσματα της Κρι Κρι. Οι πύραυλοι Rodeo και τα ξυλάκια Master θα έχουν και φέτος την τιμητική τους. Η εταιρεία μέσα από την ενίσχυση της ήδη υπάρχουσας συνεργασίας με την ΙΟΝ, αλλά και μέσω μιας νέας συνεργασίας με την εταιρεία Παπαδοπούλου, έρχεται να κερδίσει και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές, συνδυάζοντας ελληνικές γεύσεις με τρεις νέους κωδικούς, Rodeo με NuCrema και ΠαγωτοΓεμιστά Παπαδοπούλου σε δύο γεύσεις.