Η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος αναδείχτηκε ως «Retailer of The Year» στα Shopper Marketing Awards 2022, για την προσαρμοστικότητά της στις νέες συνθήκες που έφερε η πανδημία, ενώ επιπλέον απέσπασε 4 ακόμη βραβεία. Πρόκειται για τα εξής:

· Gold και Platinum στην κατηγορία “Customer Loyalty & Engagement” για το πρόγραμμα πιστότητας «AB Plus: Ένας κόσμος γεμάτος προνόμια για όλους και τον καθένα ξεχωριστά».

· Gold στην κατηγορία “Insights-Driven Shopper Marketing Campaigns” για το πρόγραμμα πιστότητας «ΑΒ Plus Προσφορές Μόνο για σένα».

· Silver στην κατηγορία “Store”, για το έργο «AΒ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ: Το νέο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος, στο κτίριο Ηλύσια στη Θεσσαλονίκη», μία επένδυση 1,4 εκατομμυρίων.

Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναδείχθηκε ανάμεσα στις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού, “Superbrands Greece 2021-2022”.