Αύξηση 307% στις online αγορές των σούπερ μάρκετ

Νέοι έλεγχοι για τη πώληση τροφίμων μέσω διαδικτύου. 

Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να κερδίζει καθημερινά «έδαφος», καθώς ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών, όλο και περισσότερες είναι οι επιχειρήσεις που πωλούν τρόφιμα μέσω διαδικτύου.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΦΕΤ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και με γνώμονα την προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών, διενεργεί ελέγχους και στις ιστοσελίδες επιχειρήσεων που πωλούν τρόφιμα μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. 

 Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό, οφείλουν να παρουσιάζουν στα μέσα που υποστηρίζουν την πώληση από απόσταση, όλες τις υποχρεωτικές πληροφορίες για τα τρόφιμα που πωλούν. Εξαίρεση αποτελεί η ημερομηνία διατηρησιμότητας, η οποία θα πρέπει να παρέχεται κατά την παράδοση.

Οι καταναλωτές θα ήταν χρήσιμο να διαβάζουν προσεκτικά τις πληροφορίες που παρέχονται για κάθε προϊόν στο διαδίκτυο και να επιβεβαιώνουν ότι το προϊόν που παραλαμβάνουν ανταποκρίνεται σε αυτό που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και στις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφάλειας τροφίμων. Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώνονται παραβάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο των τροφίμων, οι καταναλωτές καλούνται να επικοινωνούν με τον ΕΦΕΤ.