Σε λογική

Παρά τις οικονομικές προκλήσεις και την ανασφάλεια που δημιούργησε την τελευταία διετία η πανδημία, τα premium προϊόντα σε κατηγορίες όπως το αλκοόλ, ο καφές, τα έτοιμα γεύματα ή τα μπαχαρικά παρουσίασαν αυξημένη ζήτηση και μπορούν να αποτελέσουν κωδικούς που θα ενισχύσουν το τζίρο της μικρής λιανικής και αυτή τη χρονιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, οι premium κωδικοί, παρά την υψηλότερη τιμή τους σε σχέση με τα συμβατικά προϊόντα, αναμένεται να συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία και μέσα στο 2022, παρουσιάζοντας ανάπτυξη σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες τροφίμων και ποτών. Παράλληλα, οι καταναλωτές αναμένεται να αναζητούν στα καταστήματα μικρής λιανικής προϊόντα που τους προσφέρουν γρήγορες λύσεις χωρίς όμως να υστερούν σε ποιότητα. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που ανερχόμενη τάση θεωρείται το «φρέσκο-κατεψυγμένο». Ο όρος μπορεί να δημιουργεί σύγχυση, αφού πρακτικά το φρέσκο προϊόν έρχεται σε αντίθεση με το κατεψυγμένο, όμως στην αγορά έρχεται να εκφράσει το γεγονός ότι ένας κωδικός έχει καταψυχθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα (δηλαδή όσο ήταν ακόμα φρέσκο).