Οι ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας, που αποκαλύπτει ότι το 2022, το 91 % των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην είχαν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο. Το 75% από αυτούς είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση. Το ποσοστό των e-shoppers αυξήθηκε από 55% το 2012 σε 75% το 2022, σημειώνοντας αύξηση 20 ποσοστιαίων μονάδων.

Τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του διαδικτύου που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου το 2022 καταγράφηκαν στις Κάτω Χώρες (92%), τη Δανία (90%) και την Ιρλανδία (89%). Από την άλλη, λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές στη Βουλγαρία (49%). Μεταξύ 2012 και 2022, η αύξηση ήταν ιδιαίτερα σημαντική στην Εσθονία (+47 ποσοστιαίες μονάδες), την Ουγγαρία (+43 ποσοστιαίες μονάδες), την Τσεχία και τη Ρουμανία (+41 ποσοστιαίες μονάδες). Οι online αγορές στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε έναν μόλις χρόνο: από 58% το 2021, το ποσοστό των Ελλήνων που έχουν κάνει τουλάχιστον μία αγορά τους τελευταίους τρεις μήνες έφτασε στο 68% το 2022.