Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 1,8 δισ. ευρώ σε 13 εβδομάδες

Προσφορές «κυνηγά» το 63% των πελατών στα σούπερ μάρκετ. 

Παρά τη βελτίωση του γενικού κλίματος και τη στροφή μιας μερίδας του καταναλωτικού κοινού σε προϊόντα ποιοτικά, σημαντικό ρόλο κατά την επίσκεψή τους στα σούπερ μάρκετ εξακολουθεί να παίζει η αναζήτηση προσφορών και εκπτώσεων.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα καταναλωτικών τάσεων του ΣΕΛΠΕ, το 63% του κοινού δηλώνει ότι «κυνηγάει τις προσφορές», ενώ μόλις το 7% δεν το κάνει. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 58% του κοινού περιμένει τις προσφορές και τις εκπτώσεις, για να πραγματοποιήσει αγορές, γεγονός που δείχνει να επηρεάζει την πορεία του κύκλου εργασιών των εταιρειών του λιανεμπορίου μέσα στο χρόνο. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος, που το 64% του κοινού επιθυμεί οι περίοδοι των εκπτώσεων να διαρκούν περισσότερο μέσα στο έτος, κάτι που άλλωστε φαίνεται ότι είναι και η πρόθεση της πολιτείας.

Χαρακτηριστική είναι και η ανταπόκριση στη “Black Friday” η οποία τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε μία επιπλέον εκπτωτική περίοδος, η οποία ναι μεν αφορά κυρίως τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά πλέον υιοθετείται ευρέως και από τα παραδοσιακά κανάλια διάθεσης. Πλέον και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 9% των αγορών των καταναλωτών πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου, το οποίο σε κάποιες κατηγορίες όπως π.χ. τα εισιτήρια ανέρχεται ακόμα και στο 42%. Παράλληλα, τα ηλεκτρονικά είδη και τα είδη ρουχισμού ξεχωρίζουν με ποσοστά αγορών μέσω διαδικτύου ύψους 23% και 14% αντίστοιχα.