Στο πρόσφατο παρελθόν το «κυνήγι» των προσφορών και της πιο συμφέρουσας τιμής κυριαρχούσε στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων, με την ποιότητα να κερδίζει σταδιακά «έδαφος» μετά από μια δεκαετία οικονομικής κρίσης με τεράστιες επιπτώσεις στα εισοδήματα των Ελλήνων. Η πανδημία όμως ανέτρεψε σε σημαντικό βαθμό την εικόνα στα σούπερ μάρκετ και τα μικρότερα σημεία λιανικής φέρνοντας στο προσκήνιο την υγιεινή και την ασφάλεια. Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που τα συσκευασμένα τρόφιμα πλέον αποτελούν σταθερή επιλογή των καταναλωτών. Θεωρούνται πολύ πιο ασφαλή, καθώς προστατεύονται από τη συσκευασία και κατευνάζουν σε ένα βαθμό το φόβο των πελατών για πιθανή μόλυνσή τους από τον ιό. Τους προηγούμενους μήνες έγινε φανερό στην αγορά ότι οι Έλληνες απέφευγαν να αγοράζουν τα χύμα προϊόντα καθώς θεωρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο. Αυτή η τάση εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί από τους καταναλωτές το επόμενο διάστημα, κυρίως όχι μόνο για λόγους ασφαλείας, αλλά γιατί τα συσκευασμένα τρόφιμα δίνουν τη δυνατότητα της εύκολης αποθήκευσης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Σε περίοδο lockdown ειδικά, ένα μεγάλο ποσοστό προτιμά να αποθηκεύει τρόφιμα σε μεγαλύτερες ποσότητες από τις συνηθισμένες, προκειμένου να αποφεύγει τις μακροσκελείς ουρές στα σούπερ μάρκετ και τη σχετική ταλαιπωρία που το συνοδεύει.