Οι Chiquita αποτελούν τις πιο δημοφιλείς μπανάνες στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε μέσα στο 2020 από την Kantar. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μπανάνες Chiquita υπερέχουν του ανταγωνισμού στα περισσότερα πεδία. Παρακάτω, μερικά από τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας:

  • Η Chiquita είναι η πιο αναγνωρίσιμη μάρκα μπανανών στην Ελλάδα με ποσοστό που αγγίζει το 99%.
  • Οι καταναλωτές που αγοράζουν μπανάνες Chiquita είναι 3 φορές πιο πιστοί στην μάρκα, από αυτούς που αγοράζουν την επόμενη καλύτερη εναλλακτική.
  • Η Chiquita ξεπερνά των ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα καταναλωτικής δέσμευσης, δηλαδή στα πεδία γεύσης, ποιότητας και εμπιστοσύνης προς τη μάρκα και μάλιστα με διαφορά.
  • Οι καταναλωτές πιστεύουν πως, τόσο πριν, όσο και μετά το άνοιγμα της μπανάνας, οι μπανάνες Chiquita είναι εμφανισιακά ομορφότερες και έχουν καλύτερα αρώματα έναντι των ανταγωνιστικών που κυκλοφορούν στην αγορά.
  • Οι μπανάνες Chiquita υπερείχαν σε γεύση, ποιότητα, αρώματα και εμφάνιση, τόσο όταν οι καταναλωτές γνώριζαν την μάρκα κατά τη γευστική δοκιμή, όσο και κατά τη διάρκεια τυφλής δοκιμής.

 Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια ήταν τα αποτελέσματα των ερευνών που διενεργήθηκαν και σε πολλές ακόμη χώρες, αποδεικνύοντας ότι η Chiquita αποτελεί την πιο αναγνωρίσιμη μάρκα στον κλάδο παγκοσμίως, με τις μπανάνες της να φημίζονται για την ανώτερη γεύση και υψηλή ποιότητά τους.