Τα μίνι μάρκετ διαθέτουν χιλιάδες κωδικούς, τους οποίους και πρέπει να συνδυάσουν με τον -συνήθως- μικρό χώρο του καταστήματος, με αποτέλεσμα η αξιοποίησή τους στα ράφια να μην είναι πάντα και η καλύτερη δυνατή.

Σύμφωνα με τους ειδικούς όμως, υπάρχουν συγκεκριμένες στρατηγικές, που μπορούν να βελτιώσουν την οργάνωση και να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων στα μικρά καταστήματα του κλάδου.

  • Ο διαχωρισμός των προϊόντων. Ακόμη κι αν ο χώρος στο ράφι είναι μικρός, η σωστή κατηγοριοποίηση των προϊόντων και η εμφανής διάκριση κάθε κατηγορίας, είναι σημαντικοί παράγοντες.
  • Value for money. Στην περίπτωση του μίνι μάρκετ, αυτό σημαίνει ότι αν ένα προϊόν πιάνει πολύ χώρο στο κατάστημα, αλλά δεν έχει σημαντικές πωλήσεις, ίσως πρέπει να «κρυφτεί» και να δώσει περισσότερο χώρο σε άλλα προϊόντα.
  • Απαραίτητος το σωστός συνδυασμός. Οι καταναλωτές αναζητούν πια πολύ την ευκολία στα ψώνια τους. Έτσι όταν κάποιος ψάχνει για παράδειγμα προϊόντα μαγειρικής, καλό θα είναι να μπορεί να τα βρει όλα μαζί στο ίδιο ή σε κοντινό σημείο.
  • Έξυπνη τοποθέτηση. Οι ειδικοί του μάρκετινγκ επιμένουν σε μία σειρά από «κόλπα» που αυξάνουν τις πωλήσεις. Π.χ. Δίπλα στο ταμείο πρέπει να μπαίνουν προϊόντα που ευνοούνται από τις παρορμητικές αγορές, στο βάθος του καταστήματος προϊόντα με μεγάλη ζήτηση ώστε να περνούν από όλα τα ράφια οι πελάτες, στον εξωτερικό χώρο προϊόντα που προσελκύουν καταναλωτές όπως τα παγωτά και τα παιχνίδια κτλ.