Σταθερή άνοδος στις πωλήσεις γαλακτοκομικών

Στα 3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις των γαλακτοκομικών.

Περίπου τα 3 δισ. ευρώ, σε αξία πωλήσεων, αγγίζει η αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδα, με βάση τα στοιχεία της ΙRI για το 2018.

Η FrieslandCampina Hellas, είναι μια από τις μεγαλύτερες γαλακτοκομικές επιχειρήσεις στην ελληνική αγορά. Το 2018 είχε πωλήσεις 267 εκατ. ευρώ έναντι 270 εκατ. ευρώ το 2017, με τις εξαγωγές να ανέρχονται σε περίπου 20 εκατ. ευρώ. Η κερδοφορία αναμένεται να εμφανίσει μια ελαφριά βελτίωση.

Η εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην κατηγορία των γαλακτοκομικών προϊόντων – ο συνολικός τζίρος της οποίας είναι περί τα 3 δισ. ευρώ – με μερίδιο 11,2% σε αξία (στοιχεία 2018 IRI). Στο λευκό γάλα έχει ηγετικό μερίδιο 23,5% σε όγκο και στο γάλα υψηλής παστερίωσης, το μερίδιο ανέρχεται στο 28,7%. Στις κρέμες γάλακτος η εταιρεία διατηρεί πρώτη θέση με μερίδιο 20,6% σε όγκο καθώς και στο κίτρινο τυρί όπου η εταιρεία ηγείται στη κατάταξη με μερίδιο 16,6% σε όγκο. Στις βρεφικές κρέμες, η εταιρεία διατηρεί την ηγετική της θέση με μερίδιο 39,5% παρά την υψηλή πίεση που δέχεται από το δεύτερο παίκτη, την «Γιώτης», που εμφανίζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στη κατηγορία με μερίδιο 38,8%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI για το 2018, όσον αφορά την αξία πωλήσεων, η FrieslandCampina Ηellas διατηρεί την πρώτη θέση στην συνολική κατηγορία των γαλακτοκομικών προιόντων με μερίδιο 11,2% και ακολουθούν οι Optima (8%), ΔΕΛΤΑ (7,6%), Όλυμπος (7,1%), ΦΑΓΕ (5%) και ΔΩΔΩΝΗ (4,1%). Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το μερίδιο υπολογίζεται στο 9,6%.

Στην κατηγορία της φέτας η εταιρεία ΔΩΔΩΝΗ αποτελεί τον leader της κατηγορίας με μερίδια ύψους 30% στη συσκευασμένη φέτα και 20% στο χύμα προϊόν.