Τα Kiosky’s Convenience Stores αποτελούν σήμερα ένα ισχυρό εμπορικό σήμα μικρής λιανικής, αλλά και βασικό ανταγωνιστή των απλών μίνι μάρκετ, με καταστήματα στην Αττική και σε πόλεις της περιφέρειας. Συνδυάζει τα φυσικά καταστήματα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από το πρωί μέχρι τις 22:30 το βράδυ.

Το δίκτυο της εταιρείας αναμένεται να επεκταθεί, πάντως και μέσω franchise, καθώς έχει προγραμματιστεί η δημιουργία πέντε νέων καταστημάτων KIOSKY’S Convenience Stores μέχρι το τέλος του έτους, διευρύνοντας τα σημεία πώλησης πανελλαδικά.

Τα νέα καταστήματα θα βρίσκονται στην Αθήνα, με 3 νέα σημεία πώλησης, στη Θεσσαλονίκη, όπου εγκαινιάζεται τον Οκτώβριο το δεύτερο κατάστημα Kiosky’s καθώς και στη Δράμα, όπου τον Δεκέμβριο η εταιρεία θα πραγματοποιήσει την είσοδό της στην τοπική αγορά.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα νέα καταστήματα δημιουργούνται με τη μέθοδο franchise, βάσει της οποίας η INKAT υλοποιεί το πλάνο επέκτασής της επιτυγχάνοντας δύο κεντρικούς στόχους: την παρουσία της σε ολόκληρη την Ελλάδα καθώς και το να αποτελέσει την πρώτη εταιρεία που θα διανέμει προϊόντα μικρής λιανικής στο σύνολο της γεωγραφίας της Αττικής μέσω των Kiosky’s Convenience Stores.

«Η ολοκλήρωση της επέκτασής μας σε ολόκληρη την Ελλάδα θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων μικρής λιανικής στη χώρα. Συνεχίζουμε με την αναζήτηση συνεργατών στη βάση του προγράμματος franchise που έχουμε εκπονήσει και προσδοκούμε ότι κάθε μήνα, για το επόμενο διάστημα, θα είμαστε σε θέση να εγκαινιάζουμε καινούργια καταστήματα», σημειώνει ο Γρηγόρης Μαχαίρας, διευθυντής ανάπτυξης δικτύου των Kiosky’s Convenience Stores.

Η πρώτη φάση διεύρυνσης του δικτύου της εταιρείας, η οποία ολοκληρώνεται το 2021 και στόχευε στην αύξηση του αριθμού των καταστημάτων με την παράλληλη στρατηγική είσοδο των Kiosky’s Convenience Stores σε πόλεις που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση, θα αποτυπωθεί και στα οικονομικά στοιχεία του 2021, τα οποία αναμένεται να παρουσιάσουν σημαντική αύξηση.

Η πρόβλεψη για το κλείσιμο του 2021, βάσει των στοιχείων του πρώτου οκταμήνου (Ιανουάριος – Αύγουστος 2021) καταγράφει αύξηση του τζίρου κατά 44%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος καθώς και αντίστοιχη αύξηση 47% του ρυθμού ανάπτυξης των καταστημάτων. Τα νέα δεδομένα προκύπτουν από την υλοποίηση του πλάνου διεύρυνσης του δικτύου, μέσα από το πρόγραμμα franchise που προωθεί η εταιρεία.