Χρονιά ανάκαμψης προβλέπεται να είναι το 2021 για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θυγατρική της HEINEKEN στην Ελλάδα, σύμφωνα με όσα ανέφερε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής της εταιρείας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Συγκεκριμένα, εκτίμησε ότι το 2021 η εταιρεία θα εμφανίσει αύξηση πωλήσεων αλλά και κερδών. Η αισιοδοξία του κ. Δανιηλίδη προκύπτει από το γεγονός ότι από την 1η Απριλίου 2021 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων της Bacardi στην ελληνική αγορά. Σχολιάζοντας τη νέα συνεργασία με την Bacardi, ο Δανιηλίδης ανέφερε ότι πρόκειται για μια ιστορική στιγμή για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία καθώς μετά από 57 χρόνια λειτουργίας «κάνει ένα βήμα που είναι πρωτόγνωρο για αυτήν», αλλά και για τα δεδομένα του μητρικού ομίλου.

Πρόκειται, όπως είπε, για μια στρατηγική συνεργασία στην οποία πρέπει να αποδειχθούν αντάξιες και οι δύο πλευρές, λέγοντας πως τώρα αρχίζει το ενδιαφέρον και πιο δύσκολο κομμάτι της συνεργασίας. Επίσης, υπογράμμισε ότι η συνεργασία είναι μακροχρόνιας πνοής καθώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν μπαίνει σε μια αγορά με ευκαιριακό σκεπτικό αλλά με μακροχρόνιο ορίζοντα ενώ διευκρίνισε ότι στην παρούσα φάση δεν σχεδιάζει να επεκταθεί στη διανομή αναψυκτικών ή άλλων προϊόντων.

Ο κ. Δανιηλίδης σημείωσε πως πέρα από την αύξηση του τζίρου και τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων με πολύ σημαντικά και αξιόλογα προϊόντα, θα προκύψουν σημαντικές συνέργειες και μείωση του ποσοστιαίου κόστους. Κάτι που όπως είπε η εταιρεία επιδιώκει συστηματικά, όντας ένας οργανισμός αρκετά μεγάλος και με υψηλό σταθερό κόστος. «Μέσα από τη διανομή των προϊόντων της Bacardi στην ελληνική αγορά προσπαθούμε να χτίσουμε περαιτέρω αξία η οποία θα μειώσει ποσοστιαία το κόστος», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Κουβαράς, γενικός διευθυντής της Bacardi Greece επεσήμανε πως η συμφωνία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα βοηθήσει την Bacardi να επεκτείνει τη διανομή των προϊόντων σε περισσότερα σημεία και τόνισε ότι «στόχος μας είναι να αυξηθεί η επένδυση στην ελληνική αγορά και να αυξηθεί η σημασία που δίνει το γκρουπ της Bacardi στην ελληνική αγορά». 

Σημειώνεται ότι η συμφωνία των δύο εταιρειών προέκυψε μετά από μια μακρά διαδικασία αξιολόγησης, προβλέπει αποκλειστική συνεργασία και έχει διάρκεια πέντε χρόνια. Το μερίδιο της Bacardi στην ελληνική αγορά υπολογίζεται σε περίπου 12%.