Η ΑΒ Βασιλόπουλος, στον Εταιρικό Κοινωνικό της Απολογισμό για το 2024, παρουσίασε τις πρωτοβουλίες και τα αποτελέσματα της στρατηγικής της για τη βιώσιμη ανάπτυξη, με έμφαση στο περιβάλλον, την κοινωνία και τους εργαζομένους.
Περιβάλλον: Η εταιρεία μείωσε τη χρήση πλαστικού κατά 18% σε σχέση με το 2021, πέτυχε μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 12,4% (σε σύγκριση με το 2018) και προώθησε τη χρήση φωτοβολταϊκών και σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (762 σημεία σε 168 καταστήματα). Επίσης, πάνω από 3 εκατ. συσκευασίες ανακυκλώθηκαν και 7.883 παιδιά εκπαιδεύτηκαν σε θέματα περιβαλλοντικής συνείδησης.
Κοινωνία: Προσφέρθηκαν πάνω από 18 εκατ. γεύματα μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης», καθώς και 123.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές. Η ΑΒ επένδυσε σε δράσεις για τη σωστή διατροφή και την κοινωνική ένταξη μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και συνεργασιών με φορείς όπως το IRC, η ΕΛΕΠΑΠ και η ΠΟΚοιΣΠΕ.
Εργαζόμενοι: Η εταιρεία διέθεσε 268 εκατ. ευρώ σε μισθούς και παροχές, καθώς και 10 εκατ. ευρώ σε πόντους επιβράβευσης. Δόθηκαν 363.782 ώρες εκπαίδευσης, ενώ αναπτύχθηκαν πρωτοβουλίες για τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, όπως δράσεις ευαισθητοποίησης και η δημιουργία της κοινότητας Young AB.
Ο απολογισμός αποτυπώνει την προσπάθεια της ΑΒ Βασιλόπουλος για υπεύθυνη ανάπτυξη, με μετρήσιμα αποτελέσματα και ενεργή συμβολή στο κοινωνικό και περιβαλλοντικό πεδίο.