Τα τελευταία χρόνια, τα μίνι μάρκετ καλούνται να αντιμετωπίσουν έντονο ανταγωνισμό, καθώς οι πλατφόρμες delivery και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα της λιανικής. Η νέα συνεργασία της Wolt με την αλυσίδα Σκλαβενίτης αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τάσης, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία των μεγάλων παικτών στον τομέα του online grocery delivery και φέρνοντας το οργανωμένο λιανεμπόριο ακόμη πιο κοντά στις γειτονιές.

Συγκεκριμένα, η Wolt ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Σκλαβενίτης. Το εγχείρημα ξεκινά από το κατάστημα στον Γέρακα, το οποίο ήδη εξυπηρετεί παραγγελίες σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων, με πρόβλεψη επέκτασης στα 10 χιλιόμετρα το επόμενο διάστημα. Μέσα από την εφαρμογή της Wolt, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερους από 3.500 κωδικούς προϊόντων – από φρέσκα τρόφιμα και είδη παντοπωλείου, έως προϊόντα προσωπικής φροντίδας και οικιακής χρήσης.

Τα προϊόντα προσφέρονται στις ίδιες τιμές με εκείνες του φυσικού καταστήματος, ενώ το ελάχιστο ποσό παραγγελίας έχει οριστεί στα 18 ευρώ. Η Wolt ανακοίνωσε πως σύντομα θα προστεθούν και άλλα καταστήματα της Σκλαβενίτης στην πλατφόρμα της, διευρύνοντας τις επιλογές των καταναλωτών και εντείνοντας τον ανταγωνισμό.