«Στροφή» στους premium κωδικούς στα ψυγεία αλλαντικών. 

Με τις διατροφικές τάσεις τα τελευταία χρόνια να μεταβάλλονται σε παγκόσμιο και εγχώριο επίπεδο, όλες οι εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στην αγορά των τροφίμων και των ποτών, έχουν αναγκαστεί να διαφοροποιήσουν την γκάμα των προϊόντων τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις.

Το κανάλι των αλλαντικών δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς σταδιακά υποχωρούν τα προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και κερδίζουν έδαφος οι premium κωδικοί. Πλέον, στα ράφια των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής διατίθενται προϊόντα όπως αλλαντικά χωρίς γλουτένη, με μειωμένο αλάτι, με φρέσκο κρέας, με παραδοσιακές τεχνικές παραγωγής, αφού ο σύγχρονος καταναλωτής παρουσιάζεται πιο ενημερωμένος και επιλέγει προϊόντα πιο υγιεινά σε σχέση με το παρελθόν. Εξαιτίας της τάσης αυτής, στόχος των εγχώριων αλλαντοβιομηχανιών αποτελεί η ανανέωση και διαφοροποίηση της προϊοντικής βάσης με τα καινοτόμα αυτά προϊόντα. Σύμφωνα μάλιστα στοιχεία της αγοράς, η παγκόσμια αγορά αναμένεται να εμφανίσει μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 11% μέχρι το 2021, γεγονός, που θα τροφοδοτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τα προϊόντα χωρίς γλουτένη.