Η πανδημία του κορονοϊού έχει διαμορφώσει μία νέα κατάσταση στις πωλήσεις και των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής, με το κανάλι του διαδικτύου να έχει ανέλθει σημαντικά μέσα σε λίγους μήνες και να καθιερώνεται πια ως μία βασική επιλογή των καταναλωτών. Λόγω των ειδικών συνθηκών που υπήρξαν και στην Ελλάδα, μία μεγάλη μερίδα των Ελλήνων εξοικειώθηκε με τις online αγορές και πλέον αναμένεται να τις «υιοθετήσει» τα επόμενα χρόνια, ακόμη και μετά το πέρας της πανδημίας.
Η ξαφνική αύξηση της ζήτησης και στα σούπερ μάρκετ, οδήγησε σε μεγάλες επενδύσεις στα e-shop, αλλά και στις υπηρεσίες delivery, οι οποίες μοιάζουν πια αναπόφευκτες και για τον τομέα του μίνι μάρκετ, αλλά και για τα μικρότερα καταστήματα της γειτονιάς, ακόμη και για τα περίπτερα. Στο πλαίσιο αυτό, κορυφαίες πλατφόρμες delivery, όπως η Wolt, το e-food και η Box έχουν αρχίσει να εντάσσουν στο πελατολόγιό τους και το συγκεκριμένο κλάδο.
Μία πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ μάλιστα, έδειξε ότι οι καταναλωτές έχουν υψηλά στις προτιμήσεις τους, τις αγορές μέσω των γνωστών πλατφόρμων του delivery, όπως το e-food και η Wolt. Οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν τη δραστηριοποίησή τους μέσα από την παράδοση έτοιμου φαγητού, αλλά πλέον έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς και στον τομέα του σούπερ και μίνι μάρκετ. Σε αυτή τους την προσπάθεια φαίνεται ότι έχουν με το μέρους του και τους καταναλωτές, αφού στην ερώτηση «αν σήμερα αγόραζα προϊόντα σούπερ μάρκετ, από πού θα έκανα την παραγγελία μου;» ένα μεγάλο ποσοστό της τάξης του 21% απάντησε από πλατφόρμα με πολλά καταστήματα, όπως το το e-food και η Wolt.