Η Black Friday αποτελεί έναν θεσμό που πλέον έχει παγιωθεί στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα να συμμετέχουν όχι μόνο τα καταστήματα λιανικής αλλά και πολλά σούπερ μάρκετ.

Κατά τη φετινή εκπτωτική περίοδο, καταγράφηκε αύξηση τόσο σε επισκεψιμότητα όσο και στο Conversion Rate, που αποτελεί τον κρίσιμο δείκτη που δείχνει τη μετατροπή ενδιαφέροντος του καταναλωτή από επίσκεψη στην πλατφόρμα ενός e-shop σε πραγματοποίηση αγοράς.

Σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y, η ιδιαίτερη επιτυχία της εφετινής χρονικής περιόδου της Black Friday σε σύγκριση με το 2021 δεν εστιάζεται μόνον στο γεγονός της σημαντικής αύξησης στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1% αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά.

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία, καθώς ο μέσος όρος – ακόμη και στην περίπτωση που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει προχωρήσει σε όλα τα επιμέρους βήματα που απαιτούνται – έχει έναν δείκτη Conversion Rate μεταξύ 2,5-3%. Κάθε επιπλέον αύξηση συνεπάγεται και τη σημαντική αύξηση εσόδων των επιχειρήσεων.