ΣΕΒ: Ετήσιο όφελος 300 ευρώ από προσφορές σε σούπερ μάρκετ

Πιο θετικά από ποτέ αντιδρά η πλειοψηφία των καταναλωτών στις στοχευμένες προσφορές και τα προσωποποιημένα μηνύματα, σύμφωνα με την εταιρεία Qivos. «Πρόκειται για προσφορές και μηνύματα που υποστηρίζουν την ανάγκη των καταναλωτών για έξυπνες αγορές και παράλληλα αυξάνουν την καταναλωτική τους δύναμη, σε αντιστάθμισμα των όποιων ανατιμήσεων», δήλωσε ο κ. Βαγγέλης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της Qivos.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η εξοικείωση με το «online» (διαδικτυακό) περιβάλλον αγορών κάνει τους περισσότερους να αναζητούν παρόμοιες διευκολύνσεις και «offline«, καθώς επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, είναι δεκτικοί ως προς την αξιοποίηση των δεδομένων της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς, πολύ περισσότερο όταν το αντίκρισμα είναι προσφορές αγορών που τους αφορούν άμεσα. Το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, μέσα από το σωστό κανάλι επικοινωνίας αναδεικνύεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.