Μόνο σε

Οι κατηγορίες των απορρυπαντικών, απολυμαντικών και των προϊόντων προσωπικής υγιεινής ευνοήθηκαν σημαντικά από την υγειονομική κρίση των τελευταίων χρόνων, καθώς οι καταναλωτές στην Ελλάδα αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο έσπευσαν στα σούπερ και μίνι μάρκετ, προκειμένου να προμηθευτούν προϊόντα που θα εξασφάλιζαν την προστασία τους από τον κορονοϊό. Η καθαριότητα τον πρώτο χρόνο της πανδημία μπήκε σε πρώτο πλάνο, «εκτοξεύοντας» τις πωλήσεις σε χλωρίνες, προϊόντα καθαρισμού γενικής χρήσεως και κωδικούς πλυντηρίου.

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της αγοράς, στον τομέα της προσωπικής υγιεινής οι κατηγορίες των καλλυντικών, των αποτριχωτικών και των αντιηλιακών είναι αυτές που παρουσίασαν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Στον αντίποδα, ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συρρίκνωση του τζίρου για την κατηγορία των αντισηπτικών χεριών, κατά 38,4%, ενώ, όσον αφορά στην φροντίδα περιποίησης του νοικοκυριού, οι Έλληνες καταναλωτές περιόρισαν την δαπάνη τους για τα καθαριστικά σπιτιού, τα οποία έκαναν βουτιά στις πωλήσεις τους, σε αξία, κατά 12,7%.

Όπως ήταν λογικό, οι κατηγορίες που σχετίζονται με την φροντίδα του νοικοκυριού σημείωσαν αρκετά πιο συγκρατημένη τάση, γεγονός που οφείλεται εν μέρει και στον εξορθολογισμό, που έγινε στην συχνότητα και την ένταση της χρήσης των προϊόντων καθαρισμού.