Αλλάζουν «σελίδα» τα μίνι μάρκετ

Καθώς οι πρώτοι τουρίστες της φετινής σεζόν αρχίζουν να φτάνουν στην Αθήνα και σε άλλες δημοφιλείς περιοχές της χώρας, ξεκινά και ανεπίσημα και η τουριστική περίοδος. Ιδιαίτερα για τα μίνι μάρκετ σε παραθαλάσσιες και τουριστικές περιοχές, τώρα είναι η ώρα για προετοιμασία και ενίσχυση των αποθεμάτων, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των επισκεπτών.

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια σαφής στροφή των τουριστών σε πιο οικονομικές επιλογές διακοπών. Πολλοί προτιμούν να περιορίσουν τις εξόδους σε ταβέρνες και εστιατόρια, επιλέγοντας αντ’ αυτού να προμηθεύονται τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης από σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, μαγειρεύοντας μόνοι τους ή οργανώνοντας πρόχειρα γεύματα εντός των καταλυμάτων που νοικιάζουν. Η τάση αυτή αποτελεί σημαντική ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες μικρών καταστημάτων λιανικής, που μπορούν να προσαρμόσουν τη γκάμα των προϊόντων τους στις νέες ανάγκες.

Προτεραιότητα θα πρέπει να δοθεί στα βασικά είδη διατροφής: ζυμαρικά, ρύζι, κονσέρβες, ψωμί τοστ, δημητριακά, νερό, αναψυκτικά, μπίρες και κρασί. Παράλληλα, αυξημένη ζήτηση παρουσιάζουν τα τοπικά προϊόντα (μέλι, ελαιόλαδο, βότανα), που προσελκύουν τουρίστες που αναζητούν αυθεντικές γεύσεις. Δεν πρέπει να λείπουν επίσης τα προϊόντα ψυγείου, όπως τυριά, αλλαντικά, γιαούρτια και παγωτά, καθώς και snacks για την παραλία.

Απαραίτητα είναι και τα είδη προσωπικής υγιεινής (αντιηλιακά, σαμπουάν, οδοντόκρεμες), καθώς και τα εποχικά προϊόντα, όπως πετσέτες, αντηλιακές ομπρέλες, φουσκωτά ή γυαλιά ηλίου. Η επιτυχής σεζόν για ένα μίνι μάρκετ εξαρτάται από την έγκαιρη και σωστή προετοιμασία. Ο σωστός επαγγελματίας κατανοεί τις συνήθειες των τουριστών και προσαρμόζεται γρήγορα, εξασφαλίζοντας κέρδος αλλά και θετική εμπειρία για τον πελάτη.