Νέες περιοχές “ανοίγει” τον τελευταίο καιρό η Wolt, δημιουργώντας ευκαιρίες, αλλά και αυξάνοντας τον ανταγωνισμό για τα καταστήματα της μικρής λιανικής.
Η εταιρεία που διαθέτει και τα Wolt Market, συνεχίζει τη δυναμική γεωγραφική της επέκταση στην Ελλάδα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς. Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρεία έχει επεκτείνει δυναμικά τη δραστηριότητά της σε νησιά και πόλεις που αποτελούν αγαπημένους θερινούς προορισμούς, προσφέροντας στους κατοίκους και επισκέπτες περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ευκολία – ακόμη και στις διακοπές τους.
Ανάμεσα στους πρόσφατους προορισμούς συγκαταλέγονται η Αίγινα, η Ζάκυνθος, η Κεφαλονιά, η Μυτιλήνη, η Σκιάθος, η Λευκάδα, η Κέρκυρα, η Χίος και η Τήνος, συμβάλλοντας στην περαιτέρω κάλυψη του δικτύου της Wolt σε ολόκληρη τη χώρα. Η επέκταση αυτή προσφέρει στους κατοίκους και επισκέπτες των περιοχών αυτών τη δυνατότητα να καλύπτουν εύκολα, γρήγορα και χωρίς άγχος τις καθημερινές τους ανάγκες, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Συνολικά, περισσότερα από 400 νέα καταστήματα έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα, διευρύνοντας τις διαθέσιμες επιλογές εστίασης και λιανικής. Η ανάπτυξη αυτή δεν περιορίζεται μόνο στη γεωγραφική κάλυψη. Μέσα από συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις, πολλές από τις οποίες διατηρούν αποκλειστική συνεργασία με τη Wolt, η πλατφόρμα ενισχύει έμπρακτα την τοπική οικονομία, δίνοντας χώρο σε μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες να αναπτυχθούν και να έρθουν σε επαφή με ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.