καταναλωτικό κλίμα

Σημαντική βελτίωση παρουσίασε το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2017. Απ’ ότι φαίνεται αυτό συνέβη χάρη στη θετική εξέλιξη που είχαν τρεις δείκτες: οικονομικές, εισοδηματικές προσδοκίες και πρόθεση αγορών.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της GfK για το Καταναλωτικό Κλίμα στην Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του 2017, η Ελλάδα συνέχισε και επιτάχυνε τη βελτίωση των οικονομικών προσδοκιών της το συγκεκριμένο τρίμηνο, φτάνοντας στις -18,1 μονάδες.

Ένα επίπεδο που είχε να καταγραφεί από τα μέσα του 2015 και είναι κατά 25,1 μονάδες υψηλότερο απ’ ότι στο τέλος του 2ου τριμήνου και κατά 19,0 μονάδες υψηλότερο απ’ ότι την ίδια περίοδο πέρυσι.