Οι μεγάλες αλυσίδες παιχνιδιών κυριαρχούν στην αγορά, με τα μίνι μάρκετ και τα ψιλικατζίδικα να «αποδυναμώνονται» όσο περνάει ο καιρός, εξαιτίας των ιδιαίτερα χαμηλών τιμών, που προσφέρουν μεγάλες επιχειρήσεις, όπως τα Jumbo, τα Max Stores και τα καταστήματα Μουστάκας.

Παρόλα αυτά, τα φθηνά παιχνίδια εξακολουθούν να προσφέρουν ένα σημαντικό έσοδο για τα μίνι μάρκετ που αξιοποιούν τα συγκεκριμένα προϊόντα ή ευνοούνται από την τοποθεσία τους, έχοντας κοντά τους πλατείες, πάρκα και σχολεία, μέρη δηλαδή που συχνάζουν παιδιά. Προσεχώς όμως αναμένονται νέες ανατροπές στην αγορά των παιχνιδιών, αφού ένας ακόμα μεγάλος «παίκτης» από το εξωτερικό ξεκινά να δραστηριοποιείται στη χώρα. Πρόκειται για την πολωνική εκπτωτική αλυσίδα Pepco, μια εταιρεία πολύ κοντά στα πρότυπα του Jumbo, που δεν πουλά μόνο παιχνίδια αλλά και πολλά άλλα είδη όπως αξεσουάρ, ενδύματα, καλλυντικά, είδη οικιακού εξοπλισμού κ.α. Η Pepco διαθέτει σήμερα 2.922 καταστήματα σε 16 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ από τον Οκτώβριο θα ανοίξει καταστήματα και στην Ελλάδα, ξεκινώντας από το Piraeus Retail Park. Εκτός από την Αττική καταστήματα Pepco πρόκειται να ανοίξουν άμεσα και στη Θεσσαλονίκη και θα επεκταθεί σταδιακά στην υπόλοιπη χώρα.