Παγιώνεται η ανοδική πορεία στις πωλήσεις των Snack

Τα βασικά ευρήματα από την έκθεση State of Snacking 2020 περιλαμβάνουν και μία σειρά από επιμέρους στοιχεία, τα οποία και δείχνουν την παγίωση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων snack και μετά το τέλος της πανδημίας. Η πλειονότητα των καταναλωτών δήλωσε ότι πρόκειται για μία συνήθεια, η οποία θα συνεχιστεί ακόμη κι αν επιστρέψουμε στην κανονικότητα, όταν δηλαδή ο κορωνοϊός θα αποτελεί πια παρελθόν. Συγκεκριμένα, η έρευνα κατέγραψε τα εξής:

Η παγκόσμια κατανάλωση σνακ αυξάνεται, καθώς εδραιώνεται στη «νέα κανονικότητα» των καταναλωτών

Η κατανάλωση σνακ σε όλο τον κόσμο επιταχύνθηκε, λόγω του περισσότερου χρόνου που περνούν στο σπίτι οι καταναλωτές. Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων βλέπει το σνακ να έχει αυξανόμενο ρόλο στην καθημερινότητά του στο μέλλον.

  • Μάλιστα, τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η τρέχουσα πανδημία θα έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε σνακ ως κοινωνία (65%).
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα των ενηλίκων παγκοσμίως δηλώνουν ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να τρώνε μικρά σνακ στη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με λιγότερα μεγάλα γεύματα (64%).
  • 6 στους 10 αναφέρουν ότι το σνακ θα είναι μέρος της «νέας κανονικότητάς» τους, ακόμη και μετά τη λήξη της πανδημίας (58%).
Το σνακ είναι κάτι περισσότερο από φαγητό

Οι καταναλωτές βλέπουν το σνακ ως σημαντική πηγή ανακούφισης, σύνδεσης και κοινωνικοποίησης, ειδικά με όσα συνέβησαν λόγω της πανδημίας.

  • Η παρηγοριά είναι ο κορυφαίος παράγοντας κατανάλωσης σνακ φέτος, καθώς περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως αγοράζουν με μια νοσταλγική τάση μάρκες σνακ από την παιδική τους ηλικία (53%) και σνακ που φέρνουν πίσω καλές αναμνήσεις (59%).
  • Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σημειώνουν ότι ο χρόνος που καταναλώνουν σνακ είναι από τις λίγες στιγμές ηρεμίας (64%) και φωτεινή στιγμή στην ημέρα τους (63%), συμπεριλαμβανομένων και των γονέων που εργάζονται από το σπίτι (76% και 75%, αντίστοιχα).

Η κατανάλωση σνακ προσφέρει στιγμές ικανοποίησης κι ηρεμίας, με την πλειονότητα των ερωτηθέντων να σημειώνει ότι βοήθησαν να τους αποσπάσουν την προσοχή από τα όσα βίωσαν σε μια δύσκολη χρονιά.

  • Το 66% σημείωσε ότι «Το σνακ είναι μία από τις λίγες πηγές επιβράβευσης κι ικανοποίησης μέσα στη μέρα μου», ενώ το 65% πιστεύει ότι το σνακ τους έδωσε τις απαραίτητες στιγμές για τον εαυτό τους, τους τελευταίους μήνες.
Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως (54%) έχουν βασιστεί σε σνακ για τη διατροφή τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η υγεία κι η ευεξία παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα

Καθώς η κατανάλωση σνακ αυξάνεται, παράλληλα επικεντρώνεται και σε υγιή προϊόντα και συστατικά.

  • Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως έχουν βασιστεί σε σνακ για διατροφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας (54%), βεβαιώνοντας ότι τα σνακ θρέφουν το σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους, κατά τη διάρκεια αυτής της περίεργης περιόδου (64%)
  • Η πλειονότητα των καταναλωτών (57%) δηλώνει ότι κάνει πιο συνετή κατανάλωση σνακ στο σπίτι, και ότι το διάστημα που μένει στο σπίτι έχει περισσότερο έλεγχο στις μερίδες που τρώει (66%).