Ζυθοποιίες

Μπορεί τους καλοκαιρινούς μήνες οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής να στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στα κρύα ροφήματα και τα παγωτά για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, όμως το τελευταίο διάστημα οι έρευνες δείχνουν ότι αυξημένη ζήτηση παρουσιάζουν και άλλες κατηγορίες προϊόντων που διατίθενται και από τα μίνι μάρκετ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα αλκοολούχα ποτά, όπως το ρούμι, το κρασί και οι μπύρες, αποτελούν την κατηγορία με την μεγαλύτερη άνοδο στο πρώτο τετράμηνο του 2021, ενώ ακολουθούν τα κατεψυγμένα τρόφιμα. Κι ενώ τους πρώτους μήνες τις πανδημίας τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής είχαν γίνει ανάρπαστα σε σούπερ και μίνι μάρκετ, φαίνεται ότι πλέον έχει επανέλθει η ισορροπία στην αγορά.

Παράλληλα, άνοδο πωλήσεων παρουσιάζουν τα ψάρια και οι κομμένες σαλάτες, που αποτελούν μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, ενώ πτωτικές τάσεις σημειώνονται στα φρούτα και τα λαχανικά.