Αυξημένη ζήτηση για χειροποίητα ζυμαρικά

Αυξημένη ζήτηση για χειροποίητα ζυμαρικά. 

Αυξημένες παρουσιάζονται οι πωλήσεις ζυμαρικών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, με τα καταστήματα μικρής λιανικής να επενδύουν στη συγκεκριμένη κατηγορία τοποθετώντας στα ράφια τους τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Καινούργια τάση στην αγορά των ζυμαρικών μάλιστα είναι τα φρέσκα, χειροποίητα ζυμαρικά. Πολλές μικρότερες επιχειρήσεις του κλάδου, όπως η Νόστιμον, η Αμβροσία, η Σπανέλλη, η Rana, αλλά και η Γέννημα Γης από τα Γιάννενα, έχουν επενδύσει σε αυτό τον τομέα, προσφέροντας στην αγορά μία νέα, διαφορετική πρόταση. Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο τύπων ζυμαρικών είναι ότι τα ξηρά ζυμαρικά παρασκευάζονται με αυγά, σιμιγδάλι και νερό, ενώ στα νωπά ζυμαρικά χρησιμοποιούνται μόνον αυγά και αλεύρι. Τα φρέσκα ζυμαρικά θεωρούνται όμως και πιο θρεπτικά, ενώ μαγειρεύονται πολύ γρηγορότερα.

Πολλές μικρές ελληνικές εταιρείες, λοιπόν, έχουν λανσάρει φρέσκα, χειροποίητα ζυμαρικά, διαθέτοντάς τα και στη μικρή λιανική. Για την ακρίβεια, ξεκινώντας από τα παραδοσιακά παντοπωλεία, επεκτείνονται πια με σταθερά βήματα και σε μίνι μάρκετ και άλλα καταστήματα της μικρής λιανικής. Πρόκειται για προϊόντα που έχουν το αρνητικό της υψηλότερης τιμής, αλλά ταυτόχρονα ανταποκρίνονται στη ζήτηση για πιο ποιοτικές κι υγιεινές επιλογές, προσελκύοντας μία διαφορετική καταναλωτική ομάδα.