Έρχεται το σούπερ μάρκετ των Ελλήνων παραγωγών

Αύξηση στους τζίρους και επιστροφή δεκάδων κωδικών στα ράφια σημειώθηκαν στο κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων τον Ιανουάριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, ενισχυμένες ήταν οι πωλήσεις σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες, όπως η Οικιακή Φροντίδα, η Προσωπική Φροντίδα και Υγιεινή και τα Τρόφιμα, με τα μεγαλύτερα κέρδη να παρατηρούνται στα hypermarkets. Ανοδική πορεία στο τζίρο της είχε και η μικρή λιανική, παρά το γεγονός ότι η πανδημία έχει δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στους επαγγελματίες, κυρίως σε ψιλικατζίδικα και περίπτερα.

Με το άνοιγμα του λιανεμπορίου, στα ράφια των σούπερ μάρκετ επέστρεψαν δεκάδες προϊόντα, που το προηγούμενο διάστημα είχαν αποσυρθεί για να μη δημιουργηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός.

Πλέον, τα σούπερ μάρκετ μπορούν να πωλούν:

-Ηλεκτρονικούς υπολογιστές, περιφερειακές μονάδες υπολογιστών και λογισμικού (ΚΑΔ 47.41)

-Τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό (ΚΑΔ 47.42)

-Εξοπλισμό ήχου και εικόνας (ΚΑΔ 47.43)

-Κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα (ΚΑΔ 47.51)

-Χαλιά, κιλίμια και επενδύσεις δαπέδου και τοίχου (ΚΑΔ 47.53)

-Ηλεκτρικές οικιακές συσκευές (ΚΑΔ 47.54)

-Έπιπλα, φωτιστικά και άλλα είδη οικιακής χρήσης – εξαιρούνται ανταλλακτικά (π.χ. λαμπτήρες), σάρωθρα για οικιακή καθαριότητα (ΚΑΔ 47.59.58.35)

-Σκούπες και βούρτσες για την οικιακή καθαριότητα (ΚΑΔ 47.59.58.37) (ΚΑΔ 47.59)

-Βιβλία (ΚΑΔ 47.61)

-Παιχνίδια (ΚΑΔ 47.65)

-Ενδύματα, με εξαίρεση τα καλσόν (ΚΑΔ 47.71.71.43) (ΚΑΔ 47.71)

-Υποδήματα και δερμάτινα είδη (ΚΑΔ 47.72)