Προϊόντα από ελληνικά νησιά στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος

Αύξηση 25% στις online πωλήσεις του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλου

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ραγδαίας ανάπτυξης των online πωλήσεων στον κλάδο του σούπερ μάρκετ, αποτελεί και η πρόσφατη ανακοίνωση του πολυεθνικού ομίλου της ΑΒ Βασιλόπουλος, για τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2019.

Σύμφωνα με αυτά, οι online πωλήσεις της Ahold Delhaize, αυξήθηκαν σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018, κατά 25%, ενώ συνολικά οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου σημείωσαν άνοδο κατά 1,5%, φθάνοντας τα 15,9 δισ. ευρώ (Το ποσοστό αύξησης στην Κεντρική και Νοτιοανατοική Ευρώπη ήταν 2,4%, ανεβάζοντας τον κύκλο εργασιών σε 1,46 δισ. ευρώ).