• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Εταιρικά Νέα
    • Οικονομία
    • Έρευνα & Στατιστικά
    • Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
    • Ρεπορτάζ Εκθέσεων
    • Διεθνή
  • ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
    • Συνεντεύξεις
    • Success Story
    • Μικροί Παραγωγοί
    • Παρουσιάσεις εταιρειών
    • Μίνι Μάρκετ & Περίπτερα
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
    • Ρεπορτάζ
    • Αφιέρωμα
    • Έρευνα
  • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
Αναζήτηση
12 C
Αθήνα
Παρασκευή 24, Μάρτιος 2023
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Mini Market Magazine
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΌλαΕταιρικά ΝέαΟικονομίαΈρευνα & ΣτατιστικάΕκθέσεις-ΕκδηλώσειςΡεπορτάζ ΕκθέσεωνΔιεθνή
      Μικρή αύξηση στον εορταστικό τζίρο
      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Έρχεται στις 4 Απριλίου το «Καλάθι του Πάσχα»

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Κόβουν από… παντού οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας

      Χιλιάδες λαθραία τσιγάρα στο κέντρο της Αθήνας
      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Θεσσαλονίκη: Με αυτοκίνητα «κλώνους» η μεταφορά λαθραίων καπνικών

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Νέα συμφωνία για το μπακαλιάρο της 25ης Μαρτίου

  • ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
    • ΌλαΣυνεντεύξειςSuccess StoryΜικροί ΠαραγωγοίΠαρουσιάσεις εταιρειώνΜίνι Μάρκετ & Περίπτερα
      ΜΑΚΒΕΛ
      Παρουσιάσεις εταιρειών

      ΜΑΚΒΕΛ – Ελληνικά καινοτόμα ζυμαρικά

      Atomic Hellas
      Συνεντεύξεις

      Atomic Hellas – Παναγιώτης Γλύκας

      Παρουσιάσεις εταιρειών

      Μήλα Zagorin με αυτοκόλλητο γνησιότητας

      Συνεντεύξεις

      Only 1 – Δημήτρης Κυρσανίδης

  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
    • ΌλαΡεπορτάζΑφιέρωμαΈρευνα
      Με σνακς "τη βγάζουν" οι σύγχρονοι καταναλωτές
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Στο επίκεντρο της βιομηχανίας των snacks η βιωσιμότητα

      αγορά εμφιαλωμένου νερού
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Θεαματική ανάπτυξη για τη βιομηχανία εμφιαλωμένου νερού

      Επαρκή  τα αγαθά στα σούπερ μάρκετ
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Σε «τροχιά» ανάπτυξης τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

      Γλυκά snacks
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Μίνι μάρκετ: 4 snack trends που θα κυριαρχήσουν το 2023

  • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
Αρχική ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Αφιέρωμα Αλλαντικά
cold cuts
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
  • Αφιέρωμα

Αλλαντικά

08/02/2018
1379

Μπορεί οι μεγάλες αλλαντοβιομηχανίες να κοιτούν τις εξαγωγές για μεγαλύτερους τζίρους, ωστόσο το αίσιο είναι ότι οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν τα ντόπια προϊόντα. Αυτό έχει ως συνέπεια λιγότερες εισαγωγές, αλλά και τοποθέτηση μικρότερων βιοτεχνιών στον χάρτη.

Της Ελένης Καραμπάτσου

Οι Έλληνες προτιμούν τα εγχώρια

Στην Ιταλία, δεν υπάρχει μίνι μάρκετ που να μην έχει ένα ψυγείο με αλλαντικά. Στη γείτονα, βλέπετε, είναι στην ιδιοσυγκρασία τους να «τσιμπάνε» με το κρασί τους τυριά και αλλαντικά. Το προσούτο δε, είναι από τα πιο συνηθισμένα και αγαπημένα τους αλλαντικά. Αν και εμείς το θεωρούμε κάτι πολύ ακριβό, που θα το βρούμε μόνο σε ντελικατέσεν, εκεί το έχουν όλα τα μικρά συνοικιακά μίνι μάρκετ.

Στη χώρα μας, είναι αλήθεια ότι έχουμε διαφορετικές τάσεις. Συνηθισμένο είναι να αγοράσει κάποιος λουκάνικα ή φέτες από ζαμπόν για τοστ από ένα μίνι μάρκετ και όχι κάποιο ιδιαίτερα περίεργο αλλαντικό. Βέβαια, όπως σε όλα τα προϊόντα τροφίμων, έτσι και στα αλλαντικά υπάρχουν μεταστροφές. Έτσι, βλέπουμε πλέον τους καταναλωτές να ψάχνουν και πιο ιδιαίτερες γεύσεις, εκτός από το πιο φθηνό προϊόν, ακόμη και στα αλλαντικά.

Μικροί παραγωγοί και αλλαντικά όχι τόσο γνωστά, δοκιμάζονται με μεγαλύτερη ευκολία, απ’ ό,τι στο παρελθόν. Φυσικά, είναι στην ευχέρεια κάθε επιχειρηματία τι προϊόντα θα επιλέξει να βάλει στα ράφια του. Σίγουρα, θα πρέπει να πιστεύει και αυτός σε αυτά, για να τα προωθήσει αντίστοιχα και στους πελάτες του.

Η αγορά αλλαντικών σε νούμερα

Η οικονομική κρίση δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την εγχώρια αγορά αλλαντικών και κρεάτων. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, την τετραετία 2004-2009 η ελληνική αγορά αλλαντικών πήγαινε πολύ καλά, τη διετία 2009-2011 κατέγραψε αιφνίδια πτώση, ενώ το 2012 εμφάνισε σταθερή εικόνα.

Το θετικό είναι ότι η παραγωγή αλλαντικών ανέκαμψε το 2015. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, η παραγωγή αλλαντικών και συναφών κρεατοσκευασμάτων και προϊόντων κρέατος πουλερικών, κατά το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2015, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2014, αυξήθηκε κατά 3,5%, σε επίπεδα που είναι κατά 15,8% χαμηλότερα από τα αντίστοιχα της ίδιας περιόδου του 2010.

Να σημειώσουμε ότι η καλύτερη πενταετία για την ελληνική αλλαντοβιομηχανία σημειώθηκε το 2005-2009, όταν το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς αλλαντικών αυξήθηκε, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανόδου 0,76%. Αυτό συνέβη, προφανώς, γιατί οι εταιρείες εμπλούτισαν, τόσο την γκάμα των προϊόντων, ξεκινώντας από τα light και φτάνοντας στα αλλαντικά με ελαιόλαδο, ενώ έγινε πολυπλοκότερη η παρασκευή με παραλλαγές, όπως τα καπνιστά αλλαντικά. Δυστυχώς, όμως, η οικονομική κρίση αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα και ανέστρεψε το θετικό κλίμα.

Στη διετία 2010-2011 ο κύκλος εργασιών παρουσιάστηκε μειωμένος (-4,65%), ενώ παράλληλα σημειώθηκε και σημαντική μείωση της κερδοφορίας σε επίπεδο μεικτών αποτελεσμάτων (-15,42%) και κερδών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (-47,12%).

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

tab opinion

Ανέστης Χαράλαμπος

alantika-anestis«Παίζει ρόλο το delivery…»

Ο υπάλληλος του καταστήματος, στο μίνι μάρκετ της οδού Αλεξάνδρου Σβώλου, κ. Χαράλαμπος Ανέστης, μίλησε στο περιοδικό μας για το κατά πόσο είναι ευχαριστημένοι από την πώληση των αλλαντικών προϊόντων, σχολιάζοντας πως: «παρά το γεγονός ότι ακριβώς απέναντί μας υπάρχουν δύο σούπερ μάρκετ, ο κόσμος αγοράζει και από εμάς αλλαντικά. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει και η υπηρεσία delivery, που έχουμε, οπότε είναι ίσως πιο εύκολο γι’ αυτούς να παραγγέλνουν τηλεφωνικά και να τους τα πηγαίνουμε!». Σχετικά με τα προϊόντα που έχουν, δήλωσε: «Έχουμε προϊόντα της Creta Farms και μπορεί κανείς να βρει σαλάμι, μορταδέλα, κασέρι, γαλοπούλα κ.ά.».

Οι μεγάλες αλλαντοβιομηχανίες

Σε Creta Farms, Υφαντή και Nikas ανήκουν τα πρωτεία, καθώς κατέχουν μερίδιο αγοράς άνω του 60%. Ο λόγος αυτής της δυναμικής είναι ότι ρίχνουν στην αγορά συνεχώς νέα καινοτόμα προϊόντα.

greta-farmCreta Farms

Η Creta Farms παραμένει στην πρώτη θέση των εταιρειών που τόλμησαν εγχειρήματα εκτός Ελλάδας και βγήκαν κερδισμένες. Δραστηριοποιείται σε Ισπανία, Σουηδία, Αυστραλία, Ιταλία και ΗΠΑ, γεγονός που έχει οδηγήσει τα οικονομικά της μεγέθη σε καλά επίπεδα για την εποχή.

Στόχος της αποτελεί η εδραίωσή της σε ακόμη εννέα χώρες του εξωτερικού, σε Δανία, Λετονία, Ελβετία, Φιλανδία, Εσθονία, Λιθουανία, Αυστρία, Σλοβενία και Κροατία. Σημαντικός παράγοντας της επιβίωσής της στην αγορά αλλαντικών αποτελεί η σειρά Eν Ελλάδι Μεσογειακή, με όχημα το παρθένο ελαιόλαδο.

Η ιστορία του ομίλου

Το 1970 ιδρύεται η πρώτη οργανωμένη μονάδα παραγωγής χοιρινού κρέατος στην Κρήτη, από την οικογένεια Δομαζάκη, στη θέση Λατζιμάς, της πρώην κοινότητας Πρίνου του Δήμου Αρκαδίου, στο Ρέθυμνο της Κρήτης. Το 1979 γίνεται σύσταση ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Ζωή Εμμ. Δομαζάκη ΑΒΕΕ» με  την ενοποίηση των ατομικών επιχειρήσεων της οικογένειας Δομαζάκη. Το 1987 δημιουργείται τμήμα παραγωγής αλλαντικών.

Το 1990 γίνεται ανάληψη καθηκόντων από τη σημερινή διοίκηση και επέκταση της μονάδας στη θέση Λατζιμάς, στο Ρέθυμνο της Κρήτης. Από το 1993 έως το 2000 υπάρχει συνεχής εξέλιξη και επέκταση της εταιρείας (διπλασιασμός εγκαταστάσεων στη θέση Λατζιμάς, στο Ρέθυμνο της Κρήτης, δημιουργία 5 υποκαταστημάτων σε Ηράκλειο Κρήτης, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα). Έως το 2001 γίνεται λανσάρισμα και κατοχύρωση της πατέντας των προϊόντων Εν Ελλάδι, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Το 2004 γίνεται σύσταση της «CRETA FARM (CYPRUS) LTD», της θυγατρικής της εταιρείας στην Κύπρο. Το 2007, είσοδος στην αγορά των ΗΠΑ, δραστηριοποιούμενη από κοινού με τον Όμιλο Clemens Family Corporation. Το 2011, επίτευξη συμφωνίας με την Ιταλική εταιρεία Grandi Salumifici Italiani S.p.A., μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες τροφίμων της Ευρώπης, για την είσοδο στην Ιταλική αγορά. Παράλληλα, επιτυγχάνεται συμφωνία με εισαγωγέα στην Αυστραλία για την εισαγωγή και διανομή τυποποιημένου ελαιολάδου.

Η Creta κάνει ένα ακόμη μεγάλο βήμα με το λανσάρισμα της σειράς «Εν Ελλάδι Μεσογειακή»: Από εταιρεία αλλαντικών μετεξελίσσεται σε εταιρεία τροφίμων, στοχεύοντας σε μια νέα μεγάλη αγορά, με έντονη δυναμική που προσφέρει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης εντός και εκτός Ελλάδας.

 

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

tab opinion

Δημήτρης Ζαρδαβάς

alantika-zardavas«Τα ζητάει ο κόσμος»

Ο υπάλληλος του καταστήματος ψιλικών, επί της οδού Δημητρίου Γούναρη, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κ. Δημήτρης Ζαρδαβάς, μίλησε στο περιοδικό μας για την πώληση των αλλαντικών στο μαγαζί τους, σημειώνοντας πως: «διαθέτουμε προϊόντα της Creta Farms και των Ελλήνων Παραγωγών. Στο κατάστημά μας μπορεί να βρει κανείς αρκετά είδη και σίγουρα τα “συνηθισμένα”, όπως κασέρι, γαλοπούλα κ.ά.», σχολίασε αρχικά, για να προσθέσει: «Σε γενικές γραμμές, είμαστε ευχαριστημένοι από την αγοραστική κίνηση. Τα προϊόντα φεύγουν, τα ζητάει ο κόσμος και όσο υπάρχει αυτή η ροή, τα έχουμε και εμείς στο κατάστημά μας».

ifantisΥφαντής

Η διοίκηση του ομίλου Υφαντής επικεντρώνεται στην Κεντρική Ευρώπη, στοχεύοντας στην ενίσχυση των εξαγωγών της πέρα από τη Ρουμανία, όπου διαθέτει ήδη παραγωγική μονάδα. Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν πως η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει και σε εξαγορά τοπικής μονάδας, δεδομένης της ζήτησης που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια τα τοπικά προϊόντα.

Η ιστορία του ομίλου

Το 1980 τα αδέλφια Υφαντή άνοιξαν το πρώτο εργοστάσιο στο Μοσχάτο, το οποίο παρασκεύαζε και πουλούσε αλλαντικά. Δημιούργησαν προϊόντα, τα οποία αγαπηθήκαν από τους καταναλωτές και γρήγορα απέκτησαν φήμη σε όλη την Ελλάδα. Το 1992, πραγματοποιήθηκε η μεταφορά από το Μοσχάτο στις σημερινές ιδιωτικές εγκαταστάσεις της Υφαντής, έκτασης 15.000 τ.μ. και 300 ατόμων μόνιμο προσωπικό, στον Δήμο Κηφισιάς Αττικής. Ο όμιλος απασχολεί συνολικά 1000 άτομα.

Το 1996 ιδρύθηκε η εταιρεία ΘΡΑΚΗΣ ΓΕΥΣΕΙΣ με την επωνυμία LUNCHEON MEAT ΕΒΡΟΥ ΑΕ με σκοπό την παραγωγή προϊόντων με βάση το κρέας και έδρα τη Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙ.ΠΕ.) Αλεξανδρούπολης. Στο τέλος του 1998 αγοράστηκε από τη βιομηχανία τροφίμων ΥΦΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ και άρχισε η παραγωγή αλλαντικών. Η εταιρεία συνεργάζεται με τη μητρική εταιρεία ΥΦΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ και τις άλλες εταιρείες του ομίλου ΥΦΑΝΤΗΣ.

Το εργοστάσιο της LUNCHEON MEAT EVROU SA παράγει όλες τις κατηγορίες αλλαντικών (βραστά αλλαντικά και καπνιστά, λουκάνικα, αλλαντικά ωρίμανσης, ζαμπονοειδή προϊόντα). Η διανομή των προϊόντων γίνεται από το εργοστάσιο στην Αλεξανδρούπολη, το υποκατάστημα της Αθήνας και από τις εταιρείες του ομίλου ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΥΦΑΝΤΗΣ. Το 1998 υπήρξε σταθμός για την πορεία της εταιρείας, καθώς έκανε άλλο ένα μεγάλο άνοιγμα αυτήν τη φορά ξεφεύγοντας από τα ελληνικά σύνορα. Ίδρυσε την ΥΦΑΝΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ξεκινώντας με την παραγωγή περιορισμένου αριθμού προϊόντων με βάση το κρέας.

Σήμερα η εταιρεία αποτελείται από ένα εργοστάσιο στο Βουκουρέστι 3,500 τ.μ., απασχολεί 120 άτομα προσωπικό και έχει παραγωγή 10 τόνων ημερησίως σε ιδιόκτητη έκταση. Το 2008, η εταιρεία Υφαντής, συνεχίζοντας τη διεθνή ανάπτυξή της, ίδρυσε την Υφαντής Βουλγαρίας με σκοπό την εισαγωγή και τη διανομή προϊόντων Υφαντής στην τοπική αγορά, καθώς και άλλων προϊόντων ειδικά διαμορφωμένων ώστε να ανταποκρίνονται στις διατροφικές συνήθειες και γεύσεις των καταναλωτών της συγκεκριμένης περιοχής.

Το 2012, ιδρύθηκε η Ifantis Cyprus, έχοντας σαν στόχο την εισαγωγή και τη διανομή προϊόντων Υφαντής στην τοπική αγορά. Το 2013, ένα χρόνο αργότερα από την ίδρυσης της εταιρείας Ifantis Cyprus, ο όμιλος Υφαντής εξαγόρασε την ΡΟΗ ΑΕ μία ιστορική εταιρεία παραγωγής ελαιολάδου.

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

αλλαντικά

nikasΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ

Στην περίπτωση της ΝIKAS, οι εξαγωγές καλύπτουν το 10% του συνολικού της τζίρου, γεγονός που επιβεβαιώνει τη σημασία που δίνει η διοίκηση της επιχείρησης στην περαιτέρω ανάπτυξή της στις διεθνείς αγορές. Η εταιρεία διατηρεί εργοστάσιο στη Βουλγαρία, ενώ αυτήν την εποχή προτεραιότητά της αποτελεί η σημαντική παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Επόμενοι σταθμοί της αποτελούν οι αγορές της Τουρκίας, της Ρουμανίας, της Σερβίας και της Αλβανίας.

Η ιστορία του ομίλου

Η ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ ιδρύεται το 1966 με κύρια δραστηριότητα την παραγωγή και διανομή αλλαντικών στην Ελλάδα. Το 1972, λανσάρει πρώτη στην Ελλάδα το παριζάκι και είναι επίσης η πρώτη που βγάζει αλλαντικό σε τετράγωνο σχήμα για τοστ. Το 2013, συνεργάζεται με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης και βγάζει την πρώτη καπνιστή γαλοπούλα. Επίσης, λανσάρει το ΝΙΚΑΣ FUEGO γαλοπούλα και ζαμπόν. Την ίδια χρονιά λανσάρονται και τα αλλαντικά φούρνου.

Μικρότερες εταιρείες αλλαντικών

Το ατού των μικρότερων εταιρειών είναι η στροφή στην παράδοση και στα βιολογικά προϊόντα. Οι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις ελέγχουν σημαντικά μερίδια αγοράς και εισέρχονται δυναμικά στην ελληνική αγορά αλλαντικών, με κύριο όπλο τους τα παραδοσιακά, τοπικά προϊόντα. Για παράδειγμα η εταιρεία ΒΙ.ΚΗ. αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε το 1973 και προωθεί αλλαντικά και κρέατα με φρέσκια πρώτη ύλη από την Ήπειρο. Η εταιρεία αποτελείται από 300 εργαζομένους και έχει μέλημά της το τρίπτυχο «σεβασμός στον καταναλωτή, στο συνεργάτη και στο περιβάλλον».

Τα αλλαντικά Ρεκόρ δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα, με κρέατα που επιλέγονται από πιστοποιημένα σφαγεία της περιοχής. Ο ποιοτικός έλεγχος εφαρμόζεται με το σύστημα HACCP και οι χημικές και μικροβιολογικές αναλύσεις των πρώτων υλών και των τελικών προϊόντων είναι συνεχείς, για να διασφαλίζουν και ποιότητα και γεύση. Ακόμη ένα παράδειγμα οικογενειακής επιχείρησης αποτελεί το εργαστήρι της οικογένειας Μουτεβελή, με παραδοσιακά χωριάτικα λουκάνικα, που λειτουργεί περισσότερα από 40 χρόνια και έχει αφετηρία την Καλαμάτα. Η διοίκηση στηρίχτηκε στην παραδοσιακή συνταγή για λουκάνικα από τον τόπο καταγωγής της, με φλούδα πορτοκαλιού, κρασί ή σκέτα. Τα λουκάνικα φτιάχνονται από κομμάτια φρέσκου χοιρινού και μοσχαρίσιου κρέατος, 100% φυσικά μυρωδικά και μπαχαρικά, κόκκινο κρασί, φρέσκα υλικά όπως πορτοκάλι και πράσο, ακολουθώντας κατά γράμμα τις παλιές συνταγές.

αλλαντικά πίνακας
αλλαντικά
Facebook
Twitter
Google+
Pinterest
WhatsApp
    Προηγούμενο άρθροΗ NOBACCO στα FRANCHISE AWARDS 2018
    Επόμενο άρθροΗ ΒΙΚΟΣ Α.Ε. στη HO.RE.CA. 2018

    ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Προϊόντα σοκολάτας
    Αφιέρωμα

    Προϊόντα σοκολάτας

    Προϊόντα Χωρίς γλουτένη
    Αφιέρωμα

    Προϊόντα Χωρίς γλουτένη – Αυξάνονται οι πωλήσεις

    Energy Drinks
    Αφιέρωμα

    Energy Drinks

    Καπνικά προϊόντα
    Αφιέρωμα

    Καπνικά προϊόντα

    Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά
    Αφιέρωμα

    Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και λίγες θερμίδες

    Η Digital Content σε συνεργασία με την Compupress προχώρησε στην κυκλοφορία του «Mini Market». Το περιοδικό απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής.
    Email: info@minimarketmag.gr

    ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

    NEWSLETTER

    Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    © Mini Market 2018-2021 | Κατασκευή & Ανάπτυξη UThink

    To minimarketmag.gr χρησιμοποιεί cookies. Τα cookies μας βοηθούν να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Με την πρόσβαση σας στο minimarketmag.gr αποδέχεστε την χρήση των cookies σε αυτό. Ρυθμίσεις

    minimarket-logo
    Powered by GDPR plugin
    Σχετικά με τα Cookies

    Ο όρος «cookie» αναφέρεται σε ένα μικρό αρχείο δεδομένων που αποτελείται αποκλειστικά από μια σειρά πληροφοριών σε μορφή κειμένου, το οποίο ο ιστότοπος μεταφέρει στο πρόγραμμα πλοήγησης ιστού που βρίσκεται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας, είτε προσωρινά καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής σας, είτε μερικές φορές για μεγαλύτερες περιόδους, ανάλογα με τον τύπο του cookie. Τα cookies εκτελούν διάφορες λειτουργίες (για παράδειγμα, σας ξεχωρίζουν από τους άλλους επισκέπτες του ίδιου ιστοτόπου ή θυμούνται ορισμένα πράγματα για εσάς, όπως τις προτιμήσεις σας) και χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους ιστότοπους για να βελτιώσουν την εμπειρία σας ως χρήστη τους.

    Κάθε cookie είναι μοναδικό για το πρόγραμμα πλοήγησής σας και περιέχει ορισμένες ανώνυμες πληροφορίες. Ένα cookie συνήθως περιέχει το όνομα του πεδίου από όπου προήλθε το cookie, τη «διάρκεια ζωής» του cookie καθώς και μία τιμή (συνήθως με τη μορφή ενός τυχαίως παραχθέντα μοναδικού αριθμού).

    Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα Cookies από την επιλογή αριστερά ή να διαβάσετε περισότερα για τα Cookies εδώ.

    Απαραίτητα Cookies

    Σε αυτόν τον ιστότοπο, χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία της χρήσης του ιστοτόπου από τους επισκέπτες του. Η λειτουργία του ιστοτόπου θα επηρεαστεί σημαντικά αν απενεργοποιήσετε ή αν δεν αποδεχθείτε την χρήση των cookies.

    Τα cookies που μόλις απενεργοποιήσατε είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της ιστοσελίδας. Οι προτιμήσεις σας δεν θα μπορούν στο εξής να αποθηκευθούν. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε τη σελίδα μας θα πρέπει να ενεργοποιείτε ή να απενεργοποιείτε τα cookies.