Η στροφή των καταναλωτών σε πιο υγιεινές επιλογές φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει και το 2021, επηρεάζοντας την εικόνα στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ αλλά και των καταστημάτων της μικρής λιανικής. Παρά το γεγονός ότι ο κατ’ οίκον περιορισμός λόγω πανδημίας έστρεψε ένα ποσοστό καταναλωτών στη ζάχαρη και στα ανθυγιεινά snacks, οι παγκόσμιες τάσεις δείχνουν ότι τη νέα χρονιά θα κυριαρχήσουν στα ψυγεία των καταστημάτων τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, τα energy drinks και τα προϊόντα βιταμινούχων νερών, τα οποία οι καταναλωτές προμηθεύονται κατά κύριο λόγο από μίνι μάρκετ και περίπτερα. Παράλληλα, κορυφώνεται η τάση των Mocktails, δηλαδή σειρές μη αλκοολούχων αναψυκτικών με γεύσεις που παραπέμπουν σε διάσημα cocktails. Εταιρείες όπως η Green Cola έχουν ήδη επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς οι νεότερες γενιές φαίνεται να απομακρύνονται σταδιακά από το αλκοόλ, επιλέγοντας εναλλακτικά προϊόντα. Παρόμοια εικόνα επικρατεί και στην κατηγορία της μπύρας, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για τη μικρή λιανική. Το αλκοόλ λιγοστεύει, καθώς οι βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα επιδιώκουν να προσεγγίσουν ένα νέο καταναλωτικό κοινό που προτιμά καινοτόμα προϊόντα όπως η μπύρα χωρίς αλκοόλ.