Consumer cart with various food products being pushed by woman

Σε επενδύσεις εκατομμυρίων προχωρούν τα τελευταία χρόνια οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκειμένου να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες και να κατορθώσουν να ξεχωρίσουν από τον μεγάλο ανταγωνισμό που χαρακτηρίζει τον κλάδο. 

Πιο αναλυτικά, εκτός από τα e-shops, οι ανακαινίσεις των καταστημάτων έχουν μπει σε «πρώτο πλάνο» με χαρακτηριστικό παράδειγμα το κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος Ψυχικού, που με αφορμή τη συμπλήρωση των 50 χρόνων λειτουργίας του, λειτούργησε πρόσφατα πλήρως ανακαινισμένο, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία με καινοτομίες, ψηφιακές υπηρεσίες και ολοκαίνουρια τμήματα που καλύπτουν σχεδόν κάθε ανάγκη. Το Grab & Go στην είσοδο του ΑΒ Ψυχικού διαθέτει snacks, sandwich, έτοιμα γεύματα, απολαυστικό καφέ, φυσικούς χυμούς και smoothies που ετοιμάζονται μπροστά στον πελάτη, ενώ στη Fromagerie του καταστήματος διατίθεται συλλογή από σπάνια τυριά μικρών τυροκομείων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Το Sushi Bar, η Κάβα ΑΒ και το τμήμα Armonia με πλήθος υγιεινών επιλογών όπως βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής, επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη συμπληρώνουν το παζλ των επιλογών, σε συνδυασμό με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως ο μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας στα ψηφιακά κιόσκια, οι ψηφιακές οθόνες και τα αυτόματα ταμεία. 

Η πλειοψηφία των μεγάλων επιχειρήσεων όμως του εγχώριου κλάδου έχει ανακοινώσει την πρόθεση να στραφεί προς την κατεύθυνση της ενισχυμένης τεχνολογίας, κάνοντας ήδη και τα πρώτα σχετικά «βήματα».