Παρά το γεγονός ότι τα σούπερ μάρκετ έχουν συνήθως μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και μεγαλύτερη δυνατότητα προβολής, ένα μίνι μάρκετ μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστικό εάν προσφέρει στους πελάτες του τα κατάλληλα προϊόντα που θα καλύψουν τις ανάγκες τους κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής. Η ανταγωνιστικότητα ενός μίνι μάρκετ έναντι ενός σούπερ μάρκετ κατά την περίοδο της νηστείας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως:

Η τοποθεσία: Αν το μίνι μάρκετ βρίσκεται σε μια περιοχή με μεγάλο αριθμό πιστών που νηστεύουν και δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για νηστίσιμα προϊόντα στη γύρω περιοχή, έχει σαφώς μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

Η ποικιλία προϊόντων: Τα καταστήματα που προσφέρουν ευρεία ποικιλία νηστίσιμων προϊόντων και ειδικών προσφορών για τη Σαρακοστή, συχνά προσελκύουν ευκολότερα πελάτες.

Η προσωπική εξυπηρέτηση: Είναι γνωστό ότι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της μικρής λιανικής είναι ότι προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και εξατομικευμένη προσέγγιση προς τους πελάτες, κάτι που αποτελεί το δυνατό «χαρτί» έναντι των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ όλο το χρόνο.

Οι τιμές και οι προσφορές: Εν μέσω συνεχών ανατιμήσεων, οι καταναλωτές αναζητούν προσφορές και ανταγωνιστικές τιμές στα μίνι μάρκετ και την περίοδο της Σαρακοστής.

Η γκάμα των προϊόντων που θα μπορούσε να επενδύσει ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής είναι αρκετά μεγάλη και περιλαμβάνει κατηγορίες όπως είναι τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, οι ξηροί καρποί και σπόροι, τα ξηρά φρούτα, προϊόντα όπως ψωμί, τα νηστίσιμα μπισκότα και το ταχίνι, τα ποτά χωρίς αλκοόλ, τα ζυμαρικά χωρίς αυγά, οι σάλτσες, τα κατεψυγμένα θαλασσινά, ο χαλβάς, οι κονσέρβες και πλήθος ακόμη προϊόντων. Τα νηστίσιμα προϊόντα που ένα μίνι μάρκετ μπορεί να προσφέρει κατά τη διάρκεια νηστείας εξαρτώνται σε ένα βαθμό από τις τοπικές προτιμήσεις, τους πελάτες και τη γεωγραφική τοποθεσία της επιχείρησης. Ωστόσο, τα κοινά νηστίσιμα προϊόντα, όπως το ταχίνι ή τα ντολμαδάκια, έχουν θέση σε κάθε κατάστημα αυτή την περίοδο.