Μειώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα η Mondelez

Ατομικές συσκευασίες με λίγες θερμίδες στα σχέδια της Mondelez. 

Η Mondelēz International, που στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται δημοφιλή brands στην κατηγορία των σνακς, όπως τα μπισκότα Oreo, belVita και LU, οι σοκολάτες Cadbury Dairy Milk, Milka και Toblerone, οι καραμέλες Sour Patch Kids και οι τσίκλες Trident, έκλεισε ένα χρόνο από την έναρξη της παρουσίασης του νέου σκοπού της παγκοσμίως που, σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου, «Δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν το Σνακ τους  με σωστό τρόπο».

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία:

«Ο Σκοπός αυτός που στηρίζεται στην υπόσχεση της Mondelēz  International προς τους καταναλωτές να προσφέρει το σωστό σνακ, την κατάλληλη στιγμή, φτιαγμένο με το σωστό τρόπο, είναι μέρος της δέσμευσης  της εταιρείας να παράγει ένα ευρύ φάσμα υψηλής ποιότητας σνακς, τα οποία θα παράγονται με βιώσιμες πρώτες ύλες και συστατικά. Στόχοι της εταιρείας είναι οι εξής:

  • Ενθάρρυνση της συνετής κατανάλωσης προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότερες ατομικές συσκευασίες και σνακ με 200 θερμίδες ή λιγότερο. Τα σνακς ελέγχου μερίδας αντιπροσωπεύουν το 15% των παγκόσμιων καθαρών εσόδων της εταιρείας.
  • Νέα και φιλόδοξη δέσμευση για την εξασφάλιση του 100% του όγκου του κακάο για όλες τις μάρκες σοκολάτας έως το 2025 μέσω του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξης Cocoa Life.
  • Επίτευξη σημαντικής προόδου έναντι των στόχων για την αειφόρο γεωργία και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα για την καταπολέμηση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.
  • Έναρξη λειτουργίας του κέντρου καινοτομίας, SnackFutures, που συμμετέχει με επενδύσεις μειοψηφίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες σνακ».