Κρασιά με ελληνική «σφραγίδα» στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος

ΑΒ Βασιλόπουλος: “Top Retailer” της χρονιάς. 

Με 10 διακρίσεις, εκ των οποίων και την κορυφαία της διοργάνωσης ως “Top Retailer” της χρονιάς, τιμήθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο των Super Market Awards 2019. Σε μια διοργάνωση – θεσμό, που αποτελεί μετεξέλιξη των σέλφ σέρβις Excellence Awards. Η εταιρεία αναδείχθηκε ως η κορυφαία επιχείρηση σούπερ μάρκετ, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε στις επιμέρους κατηγορίες βράβευσης.

Αναλυτικότερα, στην Τελετή Απονομής των Super Market Awards 2019, που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications, για την επιβράβευση της αριστείας των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτών FMCG στο οικονομικό και κοινωνικό πεδίο, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε:

  • GOLD βραβείο στην Κατηγορία Συμβολή στην Εθνική Οικονομία
  • GOLD βραβείο στην Κατηγορία Συνεργασία με Τοπικούς Παραγωγούς
  • GOLD βραβείο στην Κατηγορία Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
  • GOLD βραβείο στην Κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)
  • GOLD βραβείο στην Κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)
  • SILVER βραβείο στην Κατηγορία Big Data & Marketing Analytics
  • SILVER βραβείο στην Κατηγορία Δίκτυο Καταστημάτων Ευκολίας

Αναφορικά με την κατηγορία Κοινές Ενέργειες CSR, όπου βραβεύονται οι σημαντικότερες πρωτοβουλίες συνεργασίας λιανεμπορίου – προμηθευτών FMCG, GOLD βραβείο απονεμήθηκε στην P&G και την ΑΒ Βασιλόπουλος για το πρόγραμμα ΠΡΟΣΦΕΡΩ για περισσότερες καθαρές θάλασσες και ακτές στην Ελλάδα. περισσότερες καθαρές θάλασσες και ακτές στην