Η δημιουργία μιας επιτυχημένης γωνιάς Back to School σε ένα μίνι μάρκετ τον Αύγουστο αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την αύξηση πωλήσεων και την ενίσχυση της σχέσης με τους πελάτες. Ακολουθούν μερικά βασικά βήματα που θα μπορούσε να ακολουθήσει ο επαγγελματίας:

1. Επιλογή κατάλληλων προϊόντων: Η γωνιά θα πρέπει να περιλαμβάνει σχολικά είδη πρώτης ανάγκης, όπως τετράδια, στυλό, μολύβια, γόμες, ξύστρες, κασετίνες, τσάντες, είδη ζωγραφικής (μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, νερομπογιές), καθώς και είδη γραφικής ύλης για μεγαλύτερες ηλικίες (φακέλους, ντοσιέ, σημειωματάρια). Επιπλέον, ενδείκνυται η προσθήκη υγιεινών σνακ, μπουκαλιών νερού και οι μικρές τσάντες φαγητού.

2. Σωστή τοποθέτηση και προβολή: Κατάλληλη τοποθεσία είναι ένα εμφανές σημείο κοντά στην είσοδο ή σε πολυσύχναστο διάδρομο και η χρήση ραφιών, stands ή τραπεζιών με σήμανση που τραβάει την προσοχή (π.χ. φωτεινά χρώματα, επιγραφές όπως “Επιστροφή στα Θρανία” ή “Προετοιμασία για τη Νέα Χρονιά”).

3. Προσφορές και πακέτα: Ο επαγγελματίας μπορεί να δημιουργήσει ελκυστικά πακέτα σχολικών ειδών ανά τάξη ή ηλικιακή ομάδα με έκπτωση, με ειδικές προσφορές τύπου “2+1 δώρο” ή “έκπτωση 20% σε όλα τα σχολικά”.

4. Προώθηση: Η ενημέρωση του κοινού μπορεί να γίνει με φυλλάδια, αναρτήσεις σε social media και τοποθέτηση αφισών στη βιτρίνα. Αν είναι εφικτό, το μίνι μάρκετ μπορεί να συνεργαστεί με τοπικά σχολεία ή φροντιστήρια.

5. Φιλική εξυπηρέτηση και ατμόσφαιρα: Η δημιουργία ευχάριστου κλίμαος με μουσική και διακόσμηση εμπνευσμένη από το σχολείο (π.χ. μαυροπίνακες, μολύβια-γίγας, παιδικές φιγούρες) μπορεί να κάνει τη διαφορά. 

Με στοχευμένη προετοιμασία και δημιουργική παρουσίαση, το μίνι μάρκετ μπορεί να μετατραπεί σε έναν πρακτικό και αξιόπιστο προορισμό για τις ανάγκες της σχολικής χρονιάς, ενισχύοντας ταυτόχρονα την τοπική του φήμη.