Προβλήματα για το νούμερο 1 προϊόν του μίνι μάρκετ

Μπυραρία μέσα σε κατάστημα της Lidl. 

Πολλές αλλαγές έχουν παρατηρηθεί στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ τα τελευταία χρόνια σε Ελλάδα και εξωτερικό, η λειτουργία μπυραρίας όμως σε κατάστημα, που θα προσφέρει ποτά μετά τα ψώνια, αποτελεί κίνηση πέρα από τις συνηθισμένες.

Προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές στα καταστήματά τους και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, τα σούπερ μάρκετ χρησιμοποίησαν την τεχνολογία, για να διαμορφώσουν μια νέα αγοραστική εμπειρία, επένδυσαν σε ηλεκτρονικά καταστήματα και social media, πραγματοποίησαν «ανοίγματα» σε νέες προϊοντικές κατηγορίες ενσωματώνοντας αρτοποιήματα, φρέσκους χυμούς και καφέ ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις και προχώρησαν σε ριζικές ανακαινίσεις και εξαγορές μικρότερων αλυσίδων.

Τα σούπερ μάρκετ αργά και σταθερά «μεταμορφώθηκαν» σε εμπορικά κέντρα όμως οι αλλαγές φαίνεται πως δεν τελειώνουν εδώ. Η εταιρεία Lidl σκοπεύει να κάνει το επόμενο βήμα, καθώς σχεδιάζει τη δημιουργία μπυραρίας σε ένα από τα καταστήματά της στο Μπέλφαστ της Ιρλανδίας. Η μπυραρία, σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, θα έχει ξεχωριστή είσοδο από το σούπερ μάρκετ και διαφορετικές τουαλέτες. Θα περιλαμβάνει τραπεζοκαθίσματα, μπαρ και αλκοόλ που θα μπορεί ο πελάτης να το αγοράσει για να το καταναλώσει στο δικό του χώρο. Μετά την πολύωρη αναμονή στα ταμεία, η Lidl σκοπεύει να χαρίσει στιγμές ανάπαυλας στους επισκέπτες του καταστήματος, με απαραίτητη προϋπόθεση την έγκριση της άδειας λειτουργίας.