ΙΕΛΚΑ: Επώνυμα προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

Ένας στους δύο καταναλωτές επιλέγει τουλάχιστον ένα προϊόν από το καλάθι του νοικοκυριού, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξη Τύπου.

Ο υπουργός δήλωσε ότι το καλάθι του νοικοκυριού θα έχει μεγάλο τμήμα επίπτωσης στα ετήσια αποτελέσματα των σούπερ μάρκετ ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η συζήτηση με τις βιομηχανίες και το λιανεμπόριο για την ένταξη περισσότερων επωνύμων προϊόντων σε αυτό. Ο ίδιος σημείωσε ότι οι βιομηχανίες ζητούν με έμφαση να ενταχθούν στο καλάθι και επώνυμα προϊόντα, καθώς έχουν χάσει μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Τις επόμενες μέρες θα υπάρξει νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους των επωνύμων προϊόντων και τα σούπερ μάρκετ γι’ αυτό το θέμα και πρόσθεσε ότι εξετάζεται η πρόταση να είναι υποχρεωτικό να υπάρχει σε κάθε κατηγορία του καλαθιού, τουλάχιστον, ένα επώνυμο προϊόν. Σε ό,τι αφορά στην διάρκεια του μέτρου επανέλαβε ότι όσο συνεχίζονται οι έκτακτοι λόγοι για τους οποίους ξεκίνησε αυτή η πρωτοβουλία, θα παρατείνεται και η διάρκειά του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, την 11η εβδομάδα εφαρμογής του καλαθιού του νοικοκυριού, από 833 προϊόντα 55 (7%) ανέβηκαν, 52 (6%) μειώθηκαν και 726 (87%) παρέμειναν σταθερά. Σημειώνεται ότι οι αυξήσεις εντοπίζονται σε νωπά προϊόντα.