Kaiser

Η Kaiser, απέσπασε το χρυσό βραβείο για τη νέα της εμφάνιση, στα Packaging Awards 2020 στην κατηγορία Successful Branding. Σε πληθώρα έργων και πρακτικών που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, η Kaiser κατάφερε να ξεχωρίσει ακόμη μία φορά για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της σε συνδυασμό πάντα με την υψηλή της αισθητική.

Φέτος, ύστερα από 44 χρόνια η μπύρα Kaiser ανανέωσε την εμφάνισή της, παρουσιάζοντας τη νέα, εκσυγχρονισμένη ετικέτα της, που ενισχύει  την εκλεπτυσμένη εμφάνισή της και τον crafty, ποιοτικό χαρακτήρα της.  

Οι γνώριμοι χρυσοί και μαύροι τόνοι, ο τρόπος ζυθοποίησης και η αυθεντικότητά της, που υπογραμμίζονται στην σφραγίδα ποιότητας της Kaiser, κέρδισαν τις ψήφους των κριτών, χαρίζοντας στην αγαπημένη ελληνική Pilsner τη χρυσή νίκη.

Το βραβείο παρέλαβαν η κα Γεωργία Ασκητοπούλου, Senior Brand Manager Premium & Non Beer Portfolio και ο κ. Γιάννης Νάτσικας, Art Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημειώνοντας τη βραδιά ως μια σημαντική αναγνώριση της ανώτερης ποιότητας και του εκλεπτυσμένου χαρακτήρα της Kaiser. Δείτε τη νέα εμφάνιση της Kaiser εδώ.