Με χρυσό και αργυρό βραβείο διακρίθηκε η εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, θυγατρική της Vivartia, στη φετινή διοργάνωση Retail Business Awards 2021, η οποία πραγματοποιήθηκε για 19η συνεχόμενη χρονιά και αποτελεί έναν σημαντικό θεσμό βραβείων για το ελληνικό λιανεμπόριο και τη βιομηχανία.

Συγκεκριμένα, η επικοινωνιακή καμπάνια για την προϊοντική σειρά Μπάρμπα Στάθης «Ας Μαγειρέψουμε…» ξεχώρισε για τη στρατηγική και την αποτελεσματικότητά της και διακρίθηκε στην κατηγορία SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN κατακτώντας το Αργυρό Βραβείο. Η σειρά περιλαμβάνει 12 προϊόντα παραδοσιακών ελληνικών συνταγών, επικοινωνήθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2020 και παρουσίασε σημαντικά εμπορικά αποτελέσματα για το σύνολο της κατηγορίας και αύξηση πωλήσεων για την ίδια την προϊοντική σειρά.

Η Χρυσή Ζύμη με τη σειρά της κέρδισε το Χρυσό Βραβείο της κατηγορίας SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH STRATEGY για τη συνολικά επιτυχημένη στρατηγική marketing και το επικοινωνιακό πλάνο των Croissants, μέσω των οποίων υλοποιήθηκε το επαναλανσάρισμα των προϊόντων. Τα Croissants Χρυσή Ζύμη επικοινωνήθηκαν στους νεότερους καταναλωτές τους, τα παιδιά, καταγράφοντας σημαντική άνοδο των πωλήσεων.